Breitling uit de mode?

Vooral de Navitimer, Transocean en Superoceaan Heritage zijn afschuwelijk! lelijke dingen brrrā€¦

2 likes

Ja dan noem je inderdaad ook de top 3 van de meest hopeloos verouderde modellen van Breitling op natuurlijk. Maar hemel hoe oud zijn die ontwerpen wel niet! Dat mensen die nog kopen :worried:

2 likes

2 likes

Rare jongens die Zwitsers :upside_down:

Dat zijn precies de 2 mooiste!

1 like

Jongens toch, wat n flauwe reacties zeg. Ik lees de vraag als: ik zie niet veel Breitlings voorbij komen, is het merk wat minder in trek? Toch best een onderwerp wat op een horlogeforum besproken kan worden, niet?

Gr. Joep

4 likes

Leeft toch wel mijn topic? :joy:

Van de naam alleen al krijg ik het warmā€¦

ja, zien er niet uitā€¦

13 likes

Hele mooie Breitling, dude.

De Superocean 44 en de Heritage 42 of 44 vind ik mooi. Voor de rest ā€¦, mij iets te bling bling bling

2 likes

Ja maar joep als je een hoop geld uitgeeft aan een horloge in de volste overtuiging dat iedereen je superstoer gaat vinden met dat ding om, dan ben je natuurlijk wel op je pikkie getrapt als iemand ook maar durft te impliceren dat dat misschien niet zo is. (Je hebt helemaal gelijk)

Ik ben niet zo heel erg op de hoogte van hoe populair Breitling als merk is. Ze opereren in een prijsklasse waar ik niet in shop. Ik weet wel dat een Aerospace of B1 waarschijnlijk het duurste horloge is waar ik ooit halfserieus over heb nagedacht, en dat er misschien ooit nog wel eens eentje mijn pols zal sieren.

2 likes

Ik heb ook het idee dat Breitling wel een beetje uit is , aan de andere kant zie je het wel ongeveer bij elke beetje juwelier staan.Maar hier op het forum zie je er ook niet erg veel van , ook niet in te koop aangeboden dus ja misschien dat het idd toch wel wat minder is.

Ik heb zelf het idee dat vooral de merken Omega en Rolex echt helemaal hot zijn en dat iedereen 1 van deze 2 merken zullen kiezen als ze veel geld gaan uitgeven aan een horloge.

Ik persoonlijk ben ook geen Breitling liefhebber , heb er uiteraard erg veel naar gekeken maar ik vind de merken Omega en Rolex meer klasse uitstralen,neem niet weg dat een Breitling Chronomat 44 wel een mooi gebouwd horloge isā€¦dus zou ik er 1 moeten kiezen dan zou deze het worden maar wel met een lederen band.

Vroeger, helemaal gek van Breitling. Tegenwoordig doet ze me weinig meer.
Idem met Panerai. Ook helemaal wild van geweest. Maar de liefde is bekoeld.

Vind deze 2 van mezelf, toch wel lekker.

8 likes

@EVH Hier sluit ik mij volledig bij aan ( niet dat het iemand iets uitmaakt) :grinning:

Volgens mij ook, mijn Seawolf nog steeds niet verkocht. Die was een jaar terug binnen een dag weg voor die prijs :roll_eyes::thinking:

Heeft ook meer met de afmeting te maken ben ik bang. Het is en blijft een klats van een horloge. Hier moet je Ć©n de pols voor hebben Ć©n de smaak (en de centen)

1 like

tnx!

Dat is meer van toepassing op alles boven de 2a300 euro Edwin.

De HFmarkt kent zn dipjes.

Daarnaast moet jij hem gewoon blijven dragen. God stuurt een boodschap :grin:

2 likes

Of misschien dat men er niet van af wil :relaxed:

2 likes

Goh eerst een post over " aversie hublot" nu een post over " ā€œBreitling uit de modeā€. Ben je van plan om alle merken langs te gaan?

2 likes