Bremont, erg mooi

Idd erg mooi. Waarvoor is de tweede knop, het is toch geen duiker?

Stalen of zwartleren band erop en hij is helemaal af. Ook leuk dat de kast zo kleurrijk is.

Hmmm, zo vind ik um veel mooier dan een enkel plaatje bij Gerard! :slight_smile: Wel een gaaf ding zeg! :slight_smile:

Kan mā€™n eigen bericht niet wijzigen, dus maar even met een reply.

Tweede knop is voor de draaibare binnenring (zag ik in de pdf-leuk pdf, jammer van de slechte fotoā€™s die daar instaan).

Ik ben ook goed te spreken over Bremont. Het heeft wat eigens en ik vind de horloges stoer. Zie trouwens ook http://www.horloge.info/nieuws/Bremont-landt-op-Europese-vasteland-eerste-officiele-dealer-in-Den-Haag/628 :wink:

Mooie stalen banden heeft Bremont ook inderdaad (kijk hier maar eens: http://forum.atgvintagewatches.com/showthread.php?t=2350) maar niet voor het model MBII-OR wat Jeroen toont.

De MBII-OR heeft namelijk een geanodiseerd aluminium barrel (middenkast) en hoewel Bremont daar wel een passende band voor heeft, zou deze op den duur kunnen beschadigen door de stalen band.

Gerard

arie Schreef:

idd prachtigā€¦ had alleen een mooie stalen band
op moeten zitten.

Frenk,

Op de ā€˜User picsā€™ sectie van http://bremont.nl vind je nog veel meer prachtige fotoā€™s.

Overigens is daar ook andere interessante info te vinden natuurlijk.

Groet,

Gerard

frenk Schreef:

Hmmm, zo vind ik um veel mooier dan een enkel
plaatje bij Gerard! :slight_smile: Wel een gaaf ding zeg! :slight_smile:

Een mooie zwarte leren band met stiksels in de kleur van de onderkast zou ook erg strak staan. Geen kans op beschadigingen dan.

Heb alle links eens bekeken en ik moet zeggen dat ik ze ook wel wat vind hebbenā€¦alleen de prijs, daar schrik ik toch wel van voor zoā€™n jong en toch nog onbekend merkā€¦

gr.Joep

Hoi Gerard,

leuk dat je zelf even een reactie plaatst :slight_smile:

Op de Bremont.nl site was ik nog niet geweest, dank je! Zien er stoer uit, weer een interessant merk om verder te volgen. Jammer dat ze niet leuk geprijsd zijn voor een horloge erbij :slight_smile:

Mooie stoere klok. Ik dacht eerst, waar heeft ie het overā€¦ gekleurde kast??? Toen zag ik pas de rest van de fotoā€™s.

Dat geribbelde oranje doet me denken aan equipment van reddingswerkers. Die dragen ook veel oranje voor de zichtbaarheid.

Wat een geweldig geheel, super(tu)
En wat een mooie fotoā€™s

Allemaal positieve reactie.

jeronimo Schreef:

Allemaal positieve reactie.

allemaal ā€œkennersā€ :slight_smile: :slight_smile: (gewoon mooi spul!)

Bremont is echt een super mooi merk. Ik heb er zelf 2 gehad. Op dit moment heb ik er nog 1.

2 likes

:roll_eyes:

3 likes

:grinning:

1 like

Zeker, maar om daar een 9 jaar oud topic uit de sloot te halenā€¦:zipper_mouth_face:

2 likes

Enthousiasme :wink:

3 likes

Helaas is er weinig op het forum te vinden over Bremont

1 like

Ik heb 'm ff geliked, die post van 10 jaar geleden :joy:

Edit: ik vind Bremont vooral leuk omdat ze oude vliegtuigen uit elkaar slopen en er horloges van maken. althans, ze zeggen dat ze dat doen

1 like