Bremont

Wat ik ook wel erg mooi vindt:

Bremont Boeing series:


6 likes

Verhip, dacht dat er een kras of breuklijn op de kroonbeschermer zat :astonished:
Blijkt deze uit 2 delen te bestaan!

P.s. leuke modelletjes, alleen zo verrekte prijzig :sunglasses:

Dit ziet er van een afstandje uit als een Danish Design van enkele tientjes. Begrijp dat hele merk niet qua marktpositionering.

:neutral_face:

Ik zie er een proppeler in, als dat de bedoeling is vind ik het wel leuk gedaan :grinning:

Ja idd! Erg veel geld inderdaad.

Yes, die kan ik er ook nog wel in zien :sunglasses:

1 like

Heb er nog maar weinig in het “wild” gezien. Wel bij een 2 tal piloten ontdekt.

Doe mij die kist maar :wink:

Grt.

Ik zat er naar te kijken en het deed me ergens aan denken, maar hij lijkt inderdaad op een danish design die ik vroeger heb gehad.
Wel veel kleiner qua daimeter.

hmm, bij de eerste foto moest ik aan Porche Design denken…

Mooie klok hoor!

8 likes

Nice! :ok_hand:

1 like

Iemand enig idee wie de Nederlandse importeur is van Bremont?
(Dus geen dealer)…

Er is naar mijn weten geen importeur, maar wel een agent voor Bremont in Nederland.

1 like

Ace toch?

Ace is een dealer, maar via Ace hoorde ik een keer dat een Nederlander de sales voor Bremont doet.

Ace is volgens mij ook de enige dealer in NL, er is verder blijkbaar weinig tot geen interesse bij de juwelier voor dit merk.
Lastig merk en ik vind het zelf ook niks bijzonders, en zeker niet voor die prijs.

En zéker niet met zo’n datum :see_no_evil:

Ff rondgekeken op hun site en ik vind er mooie horloges bij zitten. Op het eerste gezicht mooie afwerking en geregeld leuk design. De reviews zijn veelal goed maar wel vragen bij de prijs afgezet tegen meer gerenommeerde merken voor het zelfde geld. Anderzijds is een afwijkend mooi merk ook wel cool. Nu nog een keer in het echt aantreffen en dan eens zelf bekijken.