Budget € 750,- welk monsterlijke horloges koop jij ?

Het is bijna december en dus een grote kans dat je van je werk de jaarlijkse 13e maand, kerstbonus of andere blijk van waardering mag ontvangen.

Je maakt hiervan € 750,- vrij voor de aanschaf van 3 horloges:

De uitgangspunten:

1 - het moeten dus 3 horloges zijn (geen 2 niet 1, maar precies 3)
2 - het budget is maximaal € 750,-
3 - alle horloges dienen te worden aangeschaft bij https://www.monsterwatches.nl/
4 - de drie horloges moeten zich lenen voor verschillende gelegenheden, werk, privé en sportief

Welke horloges koop jij als jij je moet houden aan de volgende “spelregels” (NB: mocht jij je niet aan de spelregels kunnen houden gelieve dan niet te reageren :slight_smile: )

1 like

Rob mag jou bij deze zeer dankbaar zijn… En wat zijn monserlijk horloges ?

1 like

Haha inderdaad. Tegoedbonnetje gescoord :sweat_smile:?

1 like

tenor (4)

14 likes

Een grappige woordspeling :slight_smile:

Nee dat niet :slight_smile: leek me gewoon een leuke topic.

Sorry Han, niks persoonlijk :wink:

1 like

Teveel regels. Daar kan ik niets mee.

6 likes

Clickbait jongens, niet doen.
Like & share op Facebook en je krijgt een pushpin gratis?

7 likes

Waarom 3? Kwaliteit over kwantiteit zou ik zeggen. Voor 750 euro 3 horloges is net lastig in dit geval. Aangezien een Turtle of een Samurai al ruim 350 euro kost. Daarnaast zijn dress watches schaars bij Monsterwatches :slightly_smiling_face:

Geen één.

2 likes

Werk: Tutti milano unisex grijs
prive: tutti milano unisex groen
Sportief: Tutti milano unisex oranje

Houd je ook nog geld over!

5 likes

nee man, helemaal niks zoek niet overal wat achter daar krijg je last van op de langer termijn.

Hehe, Dr.Doc, Chief Marketing Officer bij Rob? :wink:

Afijn:

  1. Seiko SNXS79.
  2. SNZF17-J
  3. SNK805

Blijf er wel nog wat onder, zou ik een jubilee band voor de SNXS79 mee willen kopen… Misschien nog een rubbere zwarte band voor de SNZF17-J… Of iets voor 't vrouwke?

1 like

hehe, dan had ik een affiliate link moeten plaatsen, dat brengt me op een idee :slight_smile:

bedankt voor je bijdrage top!

1 like

Ok doc. Bedankt voor je diagnose en advies.

5 likes

Ik zou je budget met een paar honderd euro rekken naar een goede 900 euro en voor een Hamilton Khaki Field mechanical officer, Seiko SKX of Turtle en een Tissot Visodate gaan :+1:
Heb je een dijk van een collectie.
Fieldwatch, Diver en Dresser. 1x handopwinder en 2x automaat.
Wat ook mogelijk is is ipv de Tissot Visodate een vintage Omega dresser. Dan tik je ook meteen vintage af.

1 like

Ik zou 3 SKX’en aanschaffen en ze naar @HanDavinci sturen zodat die ze kan modden.
Van de winst die ik na verkoop overhoud koop ik een Speedmaster. :+1:

4 likes

Als ik ook een tegoedbon zou hebben van 750 piek bij Monsterwatches doe ik hetzelfde.

En dan doe ik het bij een Rolex.

4 likes

ik bij nader inzien eigenlijk ook. :+1:

1 like