Budget vakantiehorloge

Ligt er aan wat voor een type vakantieganger hij is. Als die alles tot op de minuut plant :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Internet he. Als je googelt op “nauwkeurigheid skx7” kom je de meest vreselijke dingen tegen. Net als bij kleine lichamelijke klachten die je googelt. Horror :scream:Maar toegegeven: ook dat is in 99 van de 100 gevallen overtrokken

1 like

En @davidf40 durfde niet onder de douche te gaan met zijn ISO gecertificeerde duiker (007) vanwege de horrorverhalen :roll_eyes: Niet van dat benauwde, kom kom.

2 likes

:joy:
Ben wel om hoor. Volgende uitdaging wordt de bestelling. Lijken schaars. Eerst de Sub, nu de skx7 :sunglasses:

2 likes

Wat mij betreft een ideaal vakantiehorloge: Casio AE-1000W.

Nauwkeurig, eenvoudig in gebruik (andere tijdzone met één druk op de knop), kan tegen een stootje, voor €29 praktisch een wegwerphorloge en niet te opzichtig (wel prettig als je naar wat minder welvarende gebieden reist).

2 likes

Dit is 'm!

2 likes

Na wat zoekwerk ben ik eruit. De GMT als eis heb ik al vrij snel laten varen. Al zoekend kwam ik steeds mooiere exemplaren tegen waardoor ik het budget ook maar wat heb opgerekt -vreselijke hobby dit ;-). De Seiko SKX007 was een serieuze optie, evenals de Seiko SNE437. Totdat ik een Alpina tegen kwam. Een mooie sportieve diver in een zomerse kleur. Ik ben uiteindelijk voor deze gegaan. Volgende week verwacht ik die binnen te krijgen. Ben erg benieuwd, want live heb ik die nog niet gezien.
Dank voor het meedenken!
image

4 likes

Dat ding is bij mij met een half dicht geschroefde kroon (foutje) naar 30m diep gegaan. Geen centje pijn…

Op vakantie gaat altijd een Rus mee.
Solide automaat, loopt keurig op tijd, 200 meter waterdicht.

En ruim binnen je budget !

4 likes

Heel mooi, maar is dit de 44 mm uitvoering

Klopt als een bus. Why?

Heb jouw verkooptopic blijkbaar gemist… :slight_smile:

Duitse degelijkheid, Zwitserse precisie en een tweede tijdzone…

3 likes

Was voordat ik TL2 had :grinning: hij is wel bij iemand binnen het forum dus wie weet heb je nog geluk…

1 like

Onzin … er zijn genoeg leuke vakantiehorloges te vinden voor dat budget.

Deze bijvoorbeeld: https://www.kish.nl/nl/424694/casio-marine-gear-amw-710d-1avef/

3 likes

Ik ben ook nog op zoek naar een leuk horloge voor deze zomer. Ik heb het wel voor de casio met rubber band (GST) maar ik mis een Secondenwijzer.

Mocht iemand nog goede aanbevelingen hebben …

De skx007 was voor mij een goede optie!

1 like

Heb hem zeker overwogen, maar met de mods die ik zou toepassen is het opeens geen budget horloge meer…

Eind van de zomer nabij… iemand die zijn Budget vakantiehorloge kwijt wil? Ik moet nog… :sunglasses:

Ja hoor, ik wil m’n vakantiehorloge wel verkopen. Zie Steinhart Ocean One TK. Of TR tegen Apple watch

1 like