M&M on worldtour

Mag ik u voorstellen de swiss made M&M quartz.

een gratis wisselhorloge dat u binnen de BENELUX gratis wordt toegezonden op voorwaarde dat u dit horloge n.a.v. een motivatie per PB ontvangt / fotografeert en op verzoek weer gratis opstuurt naar de volgende eigenaar.

De bedoeling hier achter is dat het horloge op zoveel mogelijk locaties opduikt, te weten toeristische locaties
om de pols van beroemdheden, of bijvoorbeeld in etalages van bekende juweliers of anderszins creativiteit.

Laat uw fantasie de vrije loop en meld u aan
als volgende ( tijdelijke ) M&M on tour eigenaar.

15 likes

Leuk idee!

1 like

Ik wacht even met meedoen. Heb wat leuke trips komen dit jaar waar dit horloge mooi op de foto zou kunnen komen. Ben wel benieuwd waar hij allemaal gaat opduiken :slight_smile:

1 like

waarom moet ik nou hier aan denken…

Maar leuk idee inderdaad.

4 likes

We moeten zowiezo nog ff kijken hoe e.e.a. geregeld gaat worden, want hoe kies je uit 2 perfecte aanbiedingen ?
maar ik heb er alle hoop in dat het goed komt zonder veel teleurstellingen.

1 like

Super!

ik kan niet wachten op de eerste fotos van dit iconische horloge op locatie

:thumbsup:

die van jou ligt er ook al lekker bij toch :slight_smile: zie eerste topic

1 like

Leuk idee, buitenland moet ook kunnen toch als ik dan verzend kosten van ontvangen en daarna opsturen betaal?

Binnenkort maar tripje naar Corleone plannen :grin:

1 like

Gratis? Doe maar, ik vind het horloge niet om aan te gluren maar gratis is voor niks dus…

3 likes

Ja lap, binnen paar weken weten we weer hoe betrouwbaar de post is :slight_smile:

7 likes

Zou jammer zijn als het horloge bij zijn eerste avontuur zoek is.

toch is Corleone wel een mooie eerste bestemming !

2 likes

Ach… het opsturen nasr de volgende “eigenaar” is zowiezo afhankelijk van de discretie van de eerdere eigenaar, en desnoods kunnen we eerst via PB overleggen
of er geen juwelenrover met onze M&M vandoor gaat.

1 like

Kloeke helm …

Leuke Actie! Ik ga over 2 weken naar Macau een fortuin vergokken. Kan dus niet beloven dat de m&m niet als inzet gebruikt gaat worden :smiling_imp:

1 like

helaba die M&M word nog dik geld waard, zeker als ze bij beroemdheden beland en hun handtekening erop zetten :rolling_eyes:

1 like

Er zitten vast wel wat bekende Nederlanders op dit forum onder een nickname…

3 likes

Stel je voor eerst om de pols van Putin en Obama en daarna tussen de volkorenbollen met feestvlokken
op de ontbijttafel van ChowMonkey.

2 likes

Er zijn in jouw geval clausules met veel kleine lettertjes Wing,
1 voorwaarde is bijvoorbeeld dat we eventuele huisdieren
in onderpand nemen en deze naar een centrum voor dierproeven mogen brengen.

1 like

Die bij goede planning wel eens op verrassende plekken zou kunnen staan. Maar er zullen wel meer mensen dit jaar uitlandig zijn :slight_smile:

Toen ik de titel las dacht ik eerst aan dit :

2 likes