Budget van €2.500

Ik denk; koop wat jij mooi vind!

De opties die je hebt zijn alle 3 top.

2 likes

Edit: ik zie dat dit een Quartz is, oeps

2 likes

Tudor black bay 36 of 41 wellicht? :slightly_smiling_face:

2 likes

17 likes

Damasko DA. :ok_hand:

En omdat we geen foto’s van anderen meer mogen plaatsen, hier een linkje met inspiratie:

3 likes

Dan lekker voor de Seiko sarb gaan. Die een tijd dragen en er achterkomen of dat model je echt aanstaat :slight_smile:
En ondertussen mooi rondkijken en evt de duurdere horloges gaan passen/bekijken

2 likes

Nog een stem voor de tudor BB 36/41.

als ik jou was zou ik het budget ophogen voor deze



8 likes

Als de stijl van de SARB je bevalt kan je ook kijken naar de SARX035. Zelfde uurwerk, slagje groter en op alle fronten een beter horloge.

3 likes
3 likes

Heeeeey daar is het eerste ‘je moet er meer geld in pompen’ advies.
Ik zou er 9K bijleggen en een gouden daydate kopen. Ook leuk.

28 likes

Probeer vooral ook alle opties eerst een keer te passen bij een juwelier, mocht je dit nog niet gedaan hebben. Wie weet kom je daar ook nog leuke opties tegen die je nog niet kende.

1 like

Tag Heuer Carrera Calibre 16 … denkelijk net boven budget maar sub 3k moet zeker lukken voor een nieuwe (geen link met de verkoper, maar bv hier)

1 like

Voor rond de 2500 zou ik gaan voor iets speciaals, namelijk een tudor North flag. Voldoet aan al je eisen en er zit een mooi en betrouwbaar eigen uurwerk in.

3 likes

Mooi, die Tag Heuer Carrera! Alleen iets teveel gepolijst en las dat hij heel makkelijk krasjes oploopt. Wel de moeite waard nog eens te bekijken ergens.

Tudor vind ik mooie modellen, maar de vorm van de uurwijzer blijf ik niet mooi vinden.

Alle opties zou ik graag bij een paar juweliers passen, liefst allemaal op 1 dag om goed te vergelijken. Maar het nadeel is dat dat een flinke zoektocht en onderneming kan worden. Sommige modellen zijn misschien alleen online nog nieuw te vinden of ik moet er ver voor rijden.

Hou je toch. Gewoon afdoen als je gaat klussen, koken of spelen met de honden. Doe ik ook en dan is er niks aan de hand.

:thinking:

Maar goed is wel n heel mooi horloge.

Ik ga ff doen alsof ik “geen duiker” niet heb gelezen.
Maar voor dat budget kocht ik een seamaster ceramic.
Top op de stalen band, leuk op rubber. En bijna universeel op een mooie leren band.

Mocht een duiker echt geen no go zijn, dan zou ik de North flag kopen!

8 likes