Damasko only (Deel 1)

Zoals ieder ander wil ook ik mijn nieuwste aanwinst delen met rest, helaas lukt het mij om de een of andere reden niet de foto’s van mijn mobiel te uploaden. Dus neem ik de foto’s mij toegestuurd door degene waar ik het horloge van heb overgenomen hopend dat hij hiertegen geen bezwaar heeft. Het gaat om de Damasko da34. Heb hier nog niet zoveel Damasko’s gezien, vandaar de titel :sunglasses:.



Heb hem inmiddels op een donkergrijze nato gezet. Wil nog een zwarte lederen band aanschaffen, maar dat komt nog wel.
Bedankt voor het kijken en wellicht tot de volgende keer :stuck_out_tongue_winking_eye:

Mvg,
TW

44 likes

Met de rest natuurlijk :grin:.

Stoere klok, proficiat! Waarom niet op staal eigenlijk? Zwart leer zal 'm ook goed staan inderdaad, je kunt er alle kanten op. :thumbsup:

1 like

Begrijp ik dat je deze overgenomen zonder het staal (aangezien er nog een bracelet te koop staat)?? Kan ook een ander exemplaar zijn natuurlijk. Heel veel plezier ermee iig!

gr, HJR

1 like

Was niet op zoek naar een model met stalen band. Maar moet eerlijk zeggen dat de stalen band er geweldig uitzag! Had op het moment ook niet het budget voor de stalen band helaas.

Dat heb je heel goed begrepen ja. Misschien dat iemand anders nu gelukkig kan worden met die bracelet. Het is echt een mooi ding.

Mvg,
TW

Strakke klok, proficiat!

1 like

Mooie klok hoor!

1 like

Prachtig horloge geniet ervan!

1 like

Gefeliciteerd! En ik heb in het verleden zeker wel een paar Damasko’s voorbij zien komen. Maar inderdaad niet in de aantallen waarin je Subs en Seiko duikers langs ziet komen, hier. :wink: Veel plezier met deze dus toch vrij exclusieve klok! :grinning:

1 like

Got it! Prachtig horloge en in feite is leer prima op een pilot :wink:

gr, HJR

1 like

3 likes

Gefeliciteerd met deze prachtige aanwinst! En je hebt gelijk, tijd voor een ‘Damasko only’ topic :wink:

Groeten!

Oh ja, voor leren bandjes tips weet je mij ongetwijfeld te vinden…:slight_smile:

1 like

Precies. Hoewel het het staal de damasko als moderne vlieger wel goed staat. Zou ik me bij een Laco of Stowa niet kunnen voorstellen :smile:

gr, HJR

1 like

Was net een excel bestand aan het maken met alle gebruikt aangeboden Damasko’s hier en elders, en daar zitten heel weinig DA34’s bij. Ik vind het by far de mooiste Damasko. Het zou voor mij wel een budgetvreter zijn, en die van een paar weken terug kon ik toen niet trekken. Maar ik kijk er toch naar uit. Weet niet eens of hij mij zou staan eigenlijk.

Daarnaast is uitkijken naar modellen die weinig langskomen is eigenlijk helemaal geen fun (er gebeurt zo lang niets), en dan heb je altijd weer kans dat je een zijstap maakt omdat je niets tegenkomt.
Ik overwoog zelfs even de (stalen) band te kopen zonder een Damasko horloge te bezitten, maar dat is ook niet het te bewandelen pad denk ik nu weer.

Leuke combi hoor, die rode Nato!

1 like

Mijn beste,

Mooi.:+1:
Een weldaad voor de pols!!

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

1 like

Mooie Damasko :+1: Veel draagplezier toegewenst…

1 like

Ik heb er nog nooit een van dichtbij mogen zien, maar het lijkt mij een comfortabel en sterk horloge. In ieder geval; veel plezier ermee!

1 like

Damasko’s zie je hier idd niet zo heel veel voorbijkomen … en al zeker niet deze uitvoering.
Knappe & eigenzinnige klok - proficiat :+1:

Zelf ook op zoek naar een Damasko (bij voorkeur een DC66), dus binnenkort zien we er weer eentje extra :wink:

De stalen band vind ik wel ronduit duur … ga dus gaan voor eentje op leer.
Onlangs was er hier een topic met een Damasko met een kevlar strap, hetgeen ook heel geslaagd was !

1 like

Welkom bij de club. :slight_smile:

1 like