Damasko only (Deel 1)

Het is werkelijk een prachtig horloge.
Daar ga je ongetwijfeld veel plezier aan beleven.

1 like

Hele mooie aanwinst gefeliciteerd . :+1:

1 like

Naar aanleiding van jou zoektocht ben ik er eigenlijk op gekomen. Was in eerste instantie op zoek naar iets anders :blush:.

1 like

Dank je!! Ik denk dat de zwarte wijzerplaat waarschijnlijk het meest gewild is? :+1:

Superstrakke klok!!
En leent zich goed voor bandenswappen!
Veel plezier er mee. :+1:

1 like

Gefeliciteerd!!

1 like

Is dit nu de officiële Damasko draad? Dan moet de topictitel nog wel Damasko bevatten.

Over de AR coating: zijn er eigenaren met vegen/krassen op de buitencoating?
Zijn er eigenaren die spijt hebben zonder buitencoating te hebben besteld?

1 like

Weet niet of dit de officiele Damasko draad is, maar heb op jou aanwijzing de titel aangepast :wink:.
Wat de AR coating betreft moet ik zeggen dat er bij mij idd wat lichte krassen waarneembaar zijn. Tot op heden niet echt storend, maar ik zit natuurlijk nog in de honeymoon fase :couple_with_heart:. De tijd zal het leren of ik mij er uiteindelijk wel aan zal storen. Tot nu toe ben ik uitermate tevreden!

1 like

Proficiat! Zelf vind ik hun taaie kasten wel stoer. Maar 2 punten die me weerhouden: de gekleurde seconde wijzers en de metalen band die.geen veiligheidssluiting heeft. Ik zou em nl als daily beater willen gebruiken en dan kan ie n veiligheidssluiting en tool-loos snel verstel goed gebruiken.

Dat denk ik ook. De witte heeft een full lume dial, als ik het goed heb. Dat is voor mij een no-go.
Ik heb nog geen moment spijt gehad van deze aankoop. Elke keer als ik hem weer draag, dan voelt het meteen goed.

mooi en je ziet ze idd niet zo vaak passeren. Zou mooi staan op zwart leder! of zwart leder met rood stiksel gezien de kleur van de secondenwijzer. Je kan er idd veel kanten mee op. Succes ermee en welkom!

Even een foto jatten van @anon50762135EV, cool op kevlar.

http://www.horlogeforum.nl/uploads/db9961/optimized/3X/4/a/4a8ba4974def41797884a47183c6d89d80040004_1_578x500.jpg

3 likes

Yup

2 likes

Mooi, stoer en met die rode band icm die rode wijzer ook nog modieus. Kan niet beter.

Nu we toch een Damasko-only topic hebben… ben ik wel benieuwd naar de nieuwe eigenaar van de bracelet die te koop staat.

Nou inderdaad. Zal mij benieuwen.

Zo lang het daar maar bij blijft.

1 like

Huh? Waar wat bij blijft?

heb het meteen even helemaal conform andere topics aangepast

1 like

Als ik mijn grappen moet uitleggen, dan zijn ze wel erg slecht. Iets wat mij wel vaker verteld wordt…