Bulova super seville, goede deal?

Hallo allemaal,

Ik vind de super seville van bulova een erg mooi horloge en heb wat zitten rondzoeken. Ik heb iemand gevonden die er eentje wil verkopen, maar wou hier even navragen wat jullie mening is betreffende kwaliteit en prijs :). De verkoper vraagt 475 dollar inclusief verzending. En indien het jullie wat lijkt, welke manier gebruik ik best om te betalen zodat ik toch enige bescherming heb tegen fraude? Paypal?

Welkom op het forum. Ik heb er weinig verstand van, maar iets zegt mij dat deze niet klopt. @HanDavinci weet het vast wel.

1 like

Vind het exclusief BTW en overige kosten ook wel aan de hoge kant voor dit model overigens.

Moet de achterkant er niet zo uitzien?

De achterkant van de jouwe is van een ander model vermoed ik. Maar ik zit niet zo in deze dingen. De goeroe is reeds aangeroepen zie ik, dus uitsluitsel zal weldra volgen.

1 like

De wijzerplaat ziet er wat mij betreft OK uit. De jubilee lijkt nogal brak maar goed, dat heb je met vintage jubilees. Over de achterkant kan ik geen uitspraken doen. Maar ik kan wel zeggen dat ik 475 dollar veel geld vind aangezien hij kennelijk geïmporteerd moet worden. Dan komen er importheffingen bij.

Dat is geen jubilee, maar een president.

Ja.

Behalve dat het lijkt alsof hij waterschade heeft gehad is die kast zóóóó belachelijk afgeleefd.

Zoek de 10 verschillen met de mijne:

Ik zet de prijs op drie keer niks. Dat mag nog geen 100 piek van je geld waard zijn, dat is gewoon afgesleten rômmël.

Gebruik deze maar als referentie, ik heb wel het saffier vervangen voor plexi, vanwege de coolheidsfactor.

9 likes

Ok duidelijk, enig idee waar ik dan wel een degelijk exemplaar kan vinden voor geen overdreven prijs?

Bedankt voor alle reacties trouwens