Buren zakhorloge

>Word mij een buren zakhorloge aangeboden. Is dit iets? Uurwerk ziet er mooi uit en loopt goed achterdeksel ontbreekt

1 like

Voor de waarde hoef je het niet te doen… Hooguit enkele tientjes als je er iemand voor vindt…

1 like

In essentie is het door het ontbreken van het deksel een donor geworden. Een ander deksel vinden is praktisch onmogelijk. Ergo als iemand nog een wijzerplaat of uurwerk nodig heeft dan zal hij blij met je zijn maar geen vetpot dus…

3 likes

Leuk merk, Buren, en leuk zakhorloge ook. Zijn niet veel waard helaas en inderdaad zonder achterdeksel wordt het een moeilijk verhaal :slight_smile:

Als ik het zo zie :spy: was dit een zusters horloge die in ziekenhuis om de nek gedragen werd :baby:
Volgens mijn dit gewoon een polshorloge uurwerk met een centrale secondewijzer Buren 481 .
Je zou het weer tot een polshorloge kunnen laten ombouwen :nut_and_bolt::hammer::hammer_pick:
Groeten Iwan :motorcycle:

Bedankt voor de reacties vondt het gewoon een mooi dingetje en voor 8 euro niet te duur. Wel een mooi uurwerkje. Leg het bij de verzameling

1 like