Candide's bandenstip: Bas & Lokes

Daar was laatst nog een heel topic over. Als je goede prijs/kwaliteit levert hoeft service niet meer :wink:

10 likes

Dus eigenlijk is het gewoon een ruk tip… :wink:

4 likes

Het is een tip voor liefhebbers met teveel centjes. Maar tot nu toe reageren alleen paupers zonder smaak in dit topic. Misschien komt het nog.

5 likes

Ik zie dat jij het meest hebt gereageerd… Just sayin’…

1 like

Smaak is niet in geld uit te drukken…

1 like

Oud nieuws Ide :wink:

1 like

Ide is op zijn retour… Oud ruk nieuws… Zonde…

2 likes

Een blik op zijn kledingstijl was al genoeg om te zien dat hij achter loopt.

3 likes

Ze zijn duur, je hoeft ze zelf niet en ze zijn al een keer op het forum voorbijgekomen? Toptip! :kissing_heart:

1 like

Goh, mooie kwaliteit en dat voor zo weinig geld!

Jammer dat ik net niets nodig heb…
En mijn smaak er toevallig net niet tussen zit…

Maar ik ben lekker geen pauper…!!! :wink:

Dick

Even denken. Ik had dus deze leverancier van bandjes van rond de 150 dollar moeten zien staan in het topic genaamd:

2 likes

Kende ze nog niet. Er zitten mooie tussen, maar het is altijd maar de vraag hoe ze in het echt voelen/eruit zien/zitten.

1 like

ja dat is met die online bruidenuitzoeksites ook altijd

7 likes

De foto’s van de bandjes komen wel overeen met de daadwerkelijke levering, dat gaat bij mybride.pl wel eens anders :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like
4 likes

http://www.basandlokes.com/sigurd-brown-handmade-leather-watch-strap/

Deze is wel redelijk te gek zo op de foto maar ik vind het lastig om te bepalen wat nou echt te gek zou zijn. Ik ben op zoek naar een leuke band voor de Speedbird maar zou zoiets daarop staan? Snap dat smaak persoonlijk is maar er moet toch een manier zijn om niet met 100 bandjes thuis te zitten voor je een leuke hebt gevonden?!

Vond €35 al veel voor een bandje… Maar goed als je t kan betalen, waarom niet? Ze zijn iig wel mooi…
@anon50762135EV komt er binnenkort een NA met zo’n bandje? Als je 'm niks vind mag je 'm naar mij toesturen :wink:

1 like

Ja dat heb ik nou ook altijd met online dating…, Maar ik zie dat er meer mensen zo over denken, die gaan zelfs hun bruid daar uit zoeken🤔. Ga ik toch voor de bandjes

Als de gaatjes niet met je polsmaat matchen heb je een heel
duur doch waardeloos stukje leer.

1 like