Mooi horloge, komt deze ook op bracelet?
Niet dit exacte model, maar er is een vergelijkbaar model op bracelet.
Op zo’n filmpje komt hij pas echt tot zijn recht.
Ja, maar die heeft zo’n lelijke datum. Als ik dat wilde kocht ik wel een Zenith of een Longines, of een ander rommelmerk. Wel een gaaf ding verder! Zit het polskettinkje er standaard bij?
@HanDavinci, kun jij voor mij niet de wijzerplaat van de 6983 in de 0073 zetten?
Ik wil geen Invicta’s in Twente zien. Wat je daarbuiten doet mag je zelf weten.
Goed, dan kom je het hier doen, dan blijft Twente van Invicta’s gevrijwaard. Ik heb bier in huis, Nibbits kan ik zo kopen en ik heb van mezelf ook vrij forse billen. Al is het helaas vooral spier.
Ik heb in mijn 2.5 jaar tijd in de hobby geleerd dat er maar één echt merk is neef.
HF, bedankt daarvoor.
Nu jij nog Ide.
Ik was hier nog jong en enthousiast zeg. Een beetje zoals @dao nu nog is met zijn knutseltopics.
Een labradorpuppy.
Het slijt.
Op het moment dat ik dat van plan ben, neem ik je mee. Dan gaan we met een krat Grolsch tussen ons in, luid roepend bij @AmsterdamVintageWatches de boel op stelten zetten.
EDIT: het wordt dan wel zo’n in jouw ogen veel te saaie vintage 36mm Explorer 1 hoor. Die wilde goudkleurige dingen staan mij niet. Daar ben ik een veel te grijze muis voor.
Durf ik dit te zeggen zonder ban? Ik weet er nog wel eentje te koop voor je. Goein prijs.
Hij is mint. Deze gaat een muurbloempje wel sieren.
Not sure if you are HanDeLaarci or HanDaNeetje?
Dit is precies wat ik nodig had. En ik zat al goed met een draad over een bergbeklimmende duiker.
Ok, jongens! We kunnen dit forum sluiten!
Het heeft geen zin meer…en ik die zo retarded was om te denken dat er 2 echte horlogemerken bestonden.Naast het verbluffende Rolex, dacht ik in mijn naïviteit dat Seiko ook een echt horlogemerk is…
Niet dus…
Kappen dus, voordat we allemaal met een Rolex rondlopen!
Dat is niet erg hoor. Je bent nooit te oud om te leren.
Ik zou mezelf alleen geen retard noemen. Dat is een beetje gek voor de mensen van HF met een beperkt kind thuis.
Wat was jij denkende?
En al die mensen met een dikke vrouw/dochter thuis dan?