Candide's Watch Review: Invicta 6983 Pro Diver Chronograph

Die paar maandjesdagen geen HF hebben je goed gedaan Ide :joy::grinning::+1:

1 like

Haha echt een geweldige review Ide​:+1::+1:
Van een merk/model dat niemand zou verwachten.

Top geschreven, mooie foto’s!
Als dit bekend word buiten HF heeft Invicta straks nog een wachtlijst😋

Kan niet wachten op je volgende review

2 likes

Heb nog een technomarine te koop in het blauwe gedeelte :joy: misschien een idee

1 like

Wat een rococo-bijzettafel van een horloge. Ik neem aan dat jij als Squale-fanboy vooral werd aangetrokken door de subtiele merkgravure op de zijkant?

3 likes

Hahaha, ik zat er al op te wachten. :joy:

Jij hebt een geheugen als een ehm… ach kom. Hoe heet zo’n dier ook alweer. Zo’n grijze.

3 likes

Heb de oplossing al gevonden, Ide…
Zet je snel bovaan de lijst!

1 like

Ik was op zoek naar inspiratie voor een volgende aankoop dus je review komt precies op tijd. Wat een schoonheid. Ik weet weer wat ik moet met m’n horlogeleven, dank!

1 like

Ik word soms 's nachts badend in het zweet wakker met zo’n volgekraste horlogeflank op mijn netvlies gebrand.

2 likes

De geschiedenis van @anon50762135 in ogenschouw genomen, betekend dat hij het desbetreffende horloge al reeds in bezit heeft. :thinking:

:ok_hand:

Zit er dan ook toevallig faux patina op de indices en wijzers? Of is dat niet in je droom, maar in je horloge kistje? Vintage amateur die je bent? :upside_down_face:

1 like

Is je account gehackt?

5 likes

Mooi stukje schrijven, heb zelf ook een invicta gehad niks mis mee.

2 likes

Die adviesprijzen zijn wel een beetje een piramidespel. Badoemtsj.

8 likes

Leuke satire :sweat_smile:, maar hoe ben je in vredesnaam aan dit ding gekomen, per ongeluk verkeerd bezorgd? :thinking::joy::joy:

6 likes

Als dat zo is, dan meestal niet voor lang…

2 likes

…als je Stevie Wonder heet…

1 like

Dat is een feit, dus het patina op geen van mijn horloges is faux.

2 likes

Nuttige review.
Besteld! :ok_hand:

2 likes

Bedankt, door een stille woonwijk de hond uitlaten en dan het grinniken niet meer in kunnen houden. Mensen denken nu @dao is raar.

Oh en @Chillekasper kom er maar in :upside_down_face:

4 likes

Oh echt, dat is je 3e nu toch?

3 likes