Ik zie zoveel leuke ideeën op dit forum en dacht, graag wil ik ook eens iets leuks voor een ander doen…
Dit idee is volgens mij best leuk, misschien bestaat het al, maar ik wil van een horloge af en hoef er niets voor te hebben, alleen de kosten van verzending.
Nu heb ik een leuke oplossing gevonden, een combinatie die duidelijk is geïnspireerd is door de Fiffer en het ‘Grote gratis topic’
Keep it Or Forward it, hou hem of stuur hem door, bijna gratis!
Maar als je hem wil houden moet je er wel 2 dingen voor doen;
1. Zelf een horloge ter beschikking stellen van ongeveer gelijke waarde
2. Een (motiverende) NA schrijven met de reden waarom je deze KOFfer graag wilt houden.
Geïnteresseerden kunnen in dit topic aangeven dat zij hem graag zouden willen ontvangen, waarna er wel een lijstje ontstaat zoals bij de Fiffer waarin te volgen is wie hem nu heeft en waar hij naartoe gaat.
Nog wat spelregels vooraf;
- De ontvanger betaalt de verzending, ik heb een kleine verpakking gekozen waardoor de kosten echt mee zullen vallen
- Niet langer dan 2 weken proef dragen
- Wees er netjes op, anders wordt de waarde veel te snel nihil waardoor het horloge niet meer doorgestuurd of gehouden kan worden.
Ik trap af met een horloge die ik eens gekocht heb van de Ali website, nieuwwaarde was 30/40€.
De StarKing
Het is een 4hz automatisch horloge met saffierglas en een metalen band.
Komt in stevig doosje met reserve schakels en een poetsdoekje.
Mocht je hem nieuw willen bestellen zie Aliexpress :
Op leer ziet ie er ook nog best leuk uit:
Reacties hieronder graag!