Casio Only. (Non G-Shock)

:man_facepalming:t2:

Oh edit. Ik dacht dat je die van jezelf bedoelde :smile:

1 like
3 likes

ik heb inmiddels mijn AE1200 vernacheld… Tekst voorzichtig geprobeerd weg te halen met aceton vrije nagelremover… en tegen de tijd dat de letters bijna weg waren ging ook het zilver kleur mee. Iemand nog tips anders gaat ie waarschijnlijk de prullenbak in… :persevere:

Ondertussen begint er een beetje een twijfel te ontstaan betreffende de Edifice EFM100D, wel of niet houden. Weet ook niet waarom die twijfel er is.

4 likes

Mij ook gebeurd. Meteen weg getiefd.

1 like

Uit elkaar halen en over (laten) spuiten. Wel laten uitspuiten anders blijf je het zien :sweat_smile:

Maarre, in plaats van de prullenbak kun je deze proberen:

Wat voor de één een sh*tter is, is voor de ander een handige beater :+1:

1 like

Uit elkaar halen geen probleem maar over spuiten lijkt me zonde geld voor een 40 euro kostende horloge. Ik ga er nog eens over nadenken, mischien iets simpels proberen of hem op het gratis topic zetten.

1 like

Wel, ik vond hem mooier op de originele band. Misschien is het dat?

Nee… deze combi is meer omdat ik het zonde vond dat de le mans strap in de la lag. Dus is spielerij. Als je me vraagt wat ik niet mooi vindt aan het horloge dan zeg ik meteen het Edifice logo, maar vindt het geen dealbreaker. Misschien dat ik het binnenkort weet of dat het toch weggaat als hij weer op de ss band zit, we shall see

1 like

Terug op de ss band om te kijken of de twijfel weggaat…

4 likes

Casio DBA-800 ontvangen via Catawiki :grinning:

3 likes

Even in een editor draaien en saven… Daarna terug draaien en weer saven.
Om een of andere rare reden word de foto pas goed gepost, wanneer die ge-edit is.

1 like

Merci! Ik dacht dat het HF ergens een editor knop had, maar dit dien je zelf te doen op je eigen pc :+1:

1 like

Zie al dat het gelukt is :+1: :blush:

Leuke Casio trouwens !

Idd. Links onder de El Cheapo Casio’s (dus zonder de exemplaren uit de G, Baby-G en Edifice lijnen). Daarboven en rechts resp. Casio homages :grinning: en fashion watches. Bedoeling is om bij battery fail van een niet-Casio deze te verwijderen en te vervangen door een Casio. Zo heb ik binnen een paar jaar een volle El Cheapo Casio kist.

7 likes

Vandaag de laatste dag dragen van mijn Casio Planet Ocean Hommage. Ik had er al wat twijfels over, weet nog steeds niet waarom, maar vanwege een aanschaf vandaag van een mooie vintage mag deze daarvoor plaats maken.

5 likes

Ik heb vandaag bij Lucardi voor €39,99 deze A500WEA gekocht. Ik vind het een mooi horloge en het draagt erg ligt. Bij de specificaties staat aangegeven dat het materiaal staal zou zijn. Maar de kast doet mij toch plastic aan…

6 likes

De caseback en band zijn staal bij die modellen maar de kast is inderdaad van plastic.

2 likes

Erg cool spul, als kado gekocht voor anderen

2 likes

Deze zou uit de jaren 80 moeten zijn. Kado voor het broertje van mijn vriendin :slight_smile:



Is in een hele mooie staat trouwens.

4 likes