Het grote gratis topic

Het lijkt mij aardig om een topic te hebben waarin we horloges of bandjes o.i.d gratis kunnen weggeven omdat we bijvoorbeeld het bandje niet meer nodig hebben, omdat het horloge meer loopt, omdat iets niet te verkopen is of omdat het gewoon leuk is iets weg te geven. Ik kwam zo’n topic nog niet tegen. Wellicht met een reden, maar dat merk ik dan wel.

Ik heb in ieder geval twee horloges die weg mogen en waarvoor ik niets hoef te hebben. Ik heb er niks aan en wie weet kan ik er iemand blij mee maken. Beide horloges ongeveer een jaar geleden zonder doos of papieren via marktplaats aangekocht en in flink gebruikte staat. Ze lopen wel.

Interesse per stuk via pb en geen biedingen. Verzending naar keuze en op kosten van de nieuwe eigenaar. Ik ben vanavond laat weer in de gelegenheid online te zijn dus zal dan reageren. Ik hoor het!

Enfin, de eerste is een Seiko 7T92-0CF0 met band en uiteraard endlinks waarvan de secondewijzer per twee seconden loopt:

Nummer 2 is een Seiko 7N43-0BF0:

35 likes

Lijkt me dat het blauwe gedeelte hier prima in voorziet, toch?

Als er gratis bijstaat is het binnen een mum van tijd vergeven.

3 likes

Leuk topic :slight_smile:

2 likes

Leuk ding. Dat hij eens per twee seconde loopt is waarschijnlijk de EOL en de batterij die vervangen moet worden :+1:

Blauwe of rode gedeelte, leuk topic ! :slight_smile:

1 like

Wellicht kan ik iemand blijmaken met deze Sinobi? Moet wel een nieuwe batterij in. Is geloof ik nog steeds te bestellen op Ali, maar bespaart je toch weer een maandje wachten :joy:

5 likes

Leuk topic! :slightly_smiling_face: En goed initiatief. Ik vind het juist weer goed om dit apart te houden van het blauwe gedeelte. :+1:

Ik doe ook een kleine bijdrage. Gratis, deze leuke Recthor handwinder uit de jaren '60. Mooie rose plaat en loopt ook nog. 35 mm inclusief kroon. Bandje eraan en aan de pols! Verzenden in bubble enveloppe is het enige dat je hoeft te betalen.

29 likes

Dit!

Heb nog wat fixo-flex bandjes liggen …volgens mij allemaal 18mm bandaanzet.Wel allemaal tegelijk weg… :upside_down_face:

10 likes

Idd, zo zien degenen die niet op t algemene rode gedeelte zit bv enkel het vintage, de items tenminste voorbij komen.

1 like

Superinitiatief en gelijk 2 toch leuke Seiko’s te geef! Topper!

Het zou een soort sticky blauw topic kunnen zijn waarin je mag reageren (jaja, pfoe als dat maar kan en mag🙃).

4 likes

:+1: Top Harry.

(likes zijn weer eens op😉)

Leuk initiatief :+1:

6 likes

Hierbij mijn input…

Twee 22mm Hirsch lederen bandjes in prima staat. Je krijgt er een paar extra gaatjes bij…take it or leave it :wink: Per stuk of beiden is mij om het even.

Verzendkosten neem ik ook voor mijn rekening.

Let me know…:sunglasses:

26 likes

Bandjes zijn vergeven aan Richard @Richz1986 voor zijn vintage Ancre…we verwachten natuurlijk wel een paar mooie foto’s tzt…:wink::+1:

6 likes

Topic naam maar veranderen? :wink:

Que? :thinking:

Dank je en geldt uiteraard ook voor jou. :slightly_smiling_face::+1:

Is griep al aan het verdwijnen? :slightly_smiling_face:

1 like

Yep…het gaat vandaag al veel beter dan gisteren…een flinke boost opeens nu…:+1: Dankjewel.

3 likes

Hierbij mijn bijdrage aan dit forum. Gratis en voor niets! Een 20MM ongedragen rubberen rallyband. :metal:

15 likes

Hoi leuk bandje stuur maar op. Krijg je van mij een Mees&co horloge met bandje :grinning:

2 likes