Het grote incoming topic (Deel 2)

Basterd. Je weet lig aan wie je hem kwijt kunt.
Volgens mij is dit horloge niks voor jou. Veel te groot. En het is geen Citizen. Kortom, een echte catch and release. Je hebt mijn adresgegevens :wink: :+1:

2 likes

Zeker wel wat voor mij :grin: …groot is hij denk ik niet…40mm…Ik denk dat deze mits goed is, niet weggaat maar wel, dan ben jij de eeste met een PB in je postvak :+1::grinning: …Al zolang op zoek naar deze en een aantal keer misgegrepen op UF en elders…

2 likes

Haha. Het is je gegund :+1:

1 like

Erg benieuwd naar. Voor deze wilde ik wel een uitzondering maken op het doel van -10 horloges in juni. :upside_down_face:

10 likes

Thanks :+1::grinning: …heel benieuwd :blush:

1 like

Dat red je nog makkelijk :joy::arrow_down:

7 likes

Bauhaus!!

7 likes

Wat is dat rode vlakje onder de urenwijzer?

Speciaal model dit?

1 like

Dat is geen vakje maar een 4e wijzer :sweat_smile: Het is een GMT model.

Ja, wel redelijk ja. Het basis uurwerk is namelijk een 56xx serie Lord-Matic uurwerk. Buiten de professionele duikers de enige sportievere horloge van Seiko die destijds gebaseerd was op een high-end uurwerk

2 likes

Oh…dat zag ik effe niet :+1::joy:

56xx serie dan gelukkig maar alleen datum en geen dag functie :+1::grin:

Gaaf ding! Gefeliciteerd :+1::grinning:

1 like

Incoming
Seiko SUS 5M42-OE5O AGS (1987)

10 likes

Me like :star_struck:

19 likes

Eindelijk binnen! Voorlopig is de collectie even compleet nu

15 likes

Oriënt is ondergewaardeerd

2 likes

Zeker…vind het wel jammer dat ze zoveel uitbrengen met complicaties en die reservemeter enzo…als ze meer zoals de standard date zouden uifbrengen zou ik meer naar Orient kijken … :+1::grinning:

1 like

Moet maar even hier daar ik in al mijn enthousiasme vergeten ben foto’s te maken.

Dat komt of later vanavond of later deze week.

Wat heb ik nu weer gedaan. Iets blauws en iets met kartels aangeschaft… Fluted heet toch zoiets… Toch weer ervoor gevallen maar al langer op de radar…

Hopelijk komt er binnenkort een NA review?! Zou ik wel erg interessant vinden. In ieder geval hartelijk gefeliciteerd met deze mooie horloge.

Bij een zwarte wijzerplaat is het ook leuk om er één met een witte wijzerplaat te hebben…deze ook incoming :ok_hand::yum:

@wander heb je de band nog
of is die in bezit van @anon50762135 ?

13 likes

Ik ben benieuwd hoe lang je dat gaat volhouden… :thinking:

Tot 30 juni, dat was het doel :wink: Maar ik heb nog wel een eindsprint nodig haha!

1 like