Eh, dus jullie spreken over scientology. de law of attraction en een paar 0,01% gasten zonder je te vertellen dat geluk, net als alles, relatief is?
Als je je meet aan een stel krotenkokers die een statistisch volledig onwaarschijnlijke en dus onhaalbare mate van succes lijken te hebben behaald, ja, dan vind je jezelf al gauw ongelukkig.
De ervaring en mijn moeder hebben mij geleerd dat je beter je zegeningen zou kunnen tellen.
Toch eens een puntje wat ik met m’n psycholoog aan zou stippen.
ik dacht dat het cynisme er in mijn verhaal vanaf droop maar kennelijk niet. Je m’excuse…
Ik had dit verhaaltje bedacht om TS te beïnvloeden in zijn keuze. Zielig doen zodat je een Casio krijgt zeg maar…
Zal het niet meer doen. Ik hoor wel vaker dat mijn opmerkingen de lijn van fictie en realiteit naast elkaar leggen. Dan wordt iemand onduidelijk.
Maar die sneed ik tijdens het "bijsnijden " aan gort.
Vervolgens heb ik het geprobeerd met 2 rubber straps maar die pasten niet lekker.
Horloge ligt nu kansloos in de kast omdat het spuitwerk niet naar m’n zin is. Best netjes, maar het is het nèt niet
Ik denk dat ik precies begrijp wat je bedoelt. Het is bijna helemaal gelukt om er een bead-blasted aluminiumuiterlijk aan te geven, maar hij neigt toch net naar zo’n spuitplastic Kinder Surprise-speeltje. Puik project echter! Kun je de laklaag niet lichtjes polijsten proberen?