“Casual” duiker

Dit had een topic van mij kunnen zijn; sterker nog

Misschien heb je wat aan mijn zoektocht. Wat mijn keuze was? Een motor…

7 likes

Normaal niet zo een Breitling-fan, maar deze, wauw!

2 likes

Pssst, gringo

16 likes

Was die Aquis in Titanium?

BB 58 all the way! Machtig mooi ding lijkt me!

2 likes

Ik zou uit jouw rijtje echt wel de Black Bay 58 overwegen.

Waarom?

Je geeft zelf aan dat 41/42mm de max is. Als je hem ook onder een pak wilt dragen zo nu en dan, dan lijken mij de proporties van de 58 perfect. (Less is more zeg maar)

Pelagos is voor mij net wat te tooly om netjes te dragen. Wel een dijk van een horloge.

De nieuwe Seamaster vind ik persoonlijk te funky qua design. Zou ik eerder teruggrijpen naar de 2254 die Candide heeft gepost. Heb deze overigens zelf gehad. Als het niet per sé nieuw hoeft te zijn. Aanrader! :+1:

De Breitlings spreken mij persoonlijk niet zo aan als de rest in je rijtje.

Just my 2 cents. Dit is wat ik persoonlijk zou overwegen.

Groeten,

Noel.

1 like

SEAMASTER (nieuw of 2254)

1 like

Teleurgesteld…

1 like

Seamaster Pro, veruit de mooiste van je shortlist :heart:
Ik ben waarschijnlijk overigens de enige die de skeleton hands van de SMP mooi vind en die van de Tudors werkelijk afschuwelijk.
Seamaster draagt ook extreem comfortabel en “klein” voor een 41mm horloge.

2 likes

Had hem al helemaal doorgespit haha :joy: ik heb al een motor, nu staat een “andere” motor ook op mijn verlanglijstje. Maar moet er toch eerst een horloge komen, prioriteiten stellen zeg maar :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Had de seamaster 300 al gepast bij de juwelier, ik vond de black bay net iets sportiever en natuurlijk een stuk goedkoper.

Mocht ik nu vaker een pak of netter gekleed gaan zou ik eerder voor de seamaster 300 gaan

Die wijzerplaat lijkt alsof hij ooit blauw was en toen door de zon is vergeeld of ligt dat aan mij?

Durf ik echt niet meer te zeggen…de aquaracer iig niet, maar deze heb ik ook 2e hands aangeschaft.

Dat valt via het grijze circuit best mee hoor…

Ik begrijp misschien de reflex, de neiging dat je op het forum iets anders/bijzonders zou willen tonen. Maar als je er over nadenkt is dat toch volslagen nonsens? Het stikt hier van de horloges die je overdag nooit tegenkomt. Ik kan me niet heugen dat ik irl een SKX zag bijvoorbeeld. Laat staan een Tudor. Any Tudor.

3 likes

Blauwe black Bay, blauwe smpC en LLD gehad, maar allemaal het veld moeten ruimen.

De 41mm black bay vond ik teveel een blokje om de pols, de smpC net iets te ‘net’ en de LLD heeft plaats moeten maken voor een Colt omdat ik toen liever een Breitling wilde. Nadeel LLd zijn de relatief lange lugs en een binnenste bezel die soms niet lekker op 12 blijft zitten, qua look was ie super!

Op het moment is er een PO als vervanger van bovenstaande horloges

1 like

Waarom hebben die Tudor horloges eigenlijk zo’n le̶l̶i̶j̶k̶e̶ bijzondere uurwijzer met zo’n wiebertje?

1 like

Ik vind de BB juist meer dressy en de SM300 '57 sportiever. De BB58 zie ik op een bruine Shell Cordovan van Nomos en de SM300 op een dikke rubber strap.

Dat klopt helemaal, ik heb nu al spijt dat ik dat gezegd heb :grin:

Je ziet in het wild zowiezo maar weinig mensen met mooiere horloges.

Black Bay:

of Planet Ocean:

1 like