Christiaan van der Klaauw - Ariadne

Goedenavond JohnSr,
Hartelijk dank voor het welkom en de vriendelijke mail.
Ik ben erg blij met u uitleg omtrnt de cijfers en de benummering van de horloges.
De rotors zijn erg mooi ik heb begrepen dat je die ook geheel naar wens kan laten maken,met familiewapen of iets dergelijks,de prijzen liggen rond de €1000 dacht ik, of ik er een neem weet ik niet ik wil het wel maar ik wil later toch een andere CVDK ik vind de Venus,Mondial,en Real moon erg mooi (ze zijn allemaal even mooi) dus u begrijpt ik ben al aardig besmet met het Klaauw virus.
Nogmaals vriendelijk bedankt voor u aandacht.
Groeten Scarabe.

https://forums.watchuseek.com/f381/christian-van-der-klaauw-opinions-4123242-3.html

hier zag ik een mooie close up.

Zou hij zn adriane nog hebben na 13 jaar?

6 likes

ik denk het wel! die ga je toch nooit meer weg doen?!

1 like

Weinig kans dat we het gaan ontdekken. JohnSr is al dik 3 jaar niet meer actief hier.

2 likes

We hebben weer een record poging voor “het oudste HF topic uit de krochten halen” :joy::wink:

8 likes

De tijd dat men nog kocht met het hart ipv met winstbejag. Inmiddels is het forum geworden tot de grote speculanten show.

9 likes

En à la Asterix en Obelix zijn er nog enkele liefhebbers die kopen wat ze mooi vinden en waar ze lol van hebben. Mensen die niet in Rolex speculeren…

toch mooi dit soort tijd capsules haha. ben wel benieuwd wat voor pareltjes van een topics verstopt zijn op dit forum…

2 likes

Vind ze ook erg leuk maar ook beetje komisch vooral ook omdat ik er te laat achter kom dat het een oud topic is

1 like

image

7 likes

Ik blijf dit een schitterend model vinden, zeker met de handgedecoreerde dial!
Hebben we nog Vd Klaauw dragers op het forum?

Ik verbaas me er over dat deze horloges vaak relatief betaalbaar (4,5k) te verkrijgen zijn en ENORM LANG te koop staan…
Stiekem is dit wel een grail voor me maar twijfel of ik de flipperitus niet weer krijg en dan met een model zit dat bijna niet meer te verkopen is.

2 likes

moet je ff de zoekfunctie gebruiken maar volgens mij is er een topic over

Deze is er nog steeds, alhoewel ik met mijn slechter wordende ogen wat moete heb met het aflezen van de tijd :nerd_face:

14 likes

Dit is mijn heilige graal! Zo mooi!

1 like

Prachtig horloge inderdaad. Soms vind ik het wel eens jammer dat ik de mijne heb weggedaan, maar de GO en Globemaster die ik nu heb, zijn voor mij veel draagbaarder.

12 likes

Zeker dragers hier, dit is de mijne

13 likes

Mooi hoor, en nog een "echte " Klauw :innocent:

2 likes

Ik denk dat JohnSr aan het rentenieren is van zijn Ariadne.
Maar ik speculeer :joy:

2 likes

Ik heb mijn CvdK Ariadne ook al jaren. Nieuw gekocht in de winkel.

2 likes