Citizen-only Topic

Hmm ja ik merk toch dat titanium wat gevoeliger is op beschadigingen. Het valt ook wat meer op en je krijgt het er wat minder makkelijk uit. Maar de combi is lekker licht en draagt erg fijn. Hoop dat de capacitor nog wel even mee gaat.

1 like

Ja het laatste over zo’n capacitor wat ik heb begrepen is dat ze nu wel los op de baai te krijgen zijn i.p.v dat je ze echt moet opsturen naar Citizen…maar heb mijzelf daar niet verder in verdiept :roll_eyes:

1 like

Duik er toch niet mee dus tsja… ik vind het mooi!

7 likes

Zie ik nu de ecozone van Brandevoort op de achtergrond :grinning:

1 like

Geen gps details in de foto, maar @Chlorophyl toch geplaatst :joy:

1 like

Ja haha :joy:
Volgens mij zijn er wel meer mensen uit Brandevoort lid van HF. Misschien een keer een mini-meeting @CitizenX @gortz ? Even passen en meten van elkaars horloges? Of meteen iedereen uit Helmond erbij pakken?

3 likes

Kunnen we doen ja, je mist nog @MotoSkooly uit pointwood.

2 likes

En @dialstatic en mij (af en toe dan toch)

1 like

Keertje bij De Bank gaan zitten of zo. Of West-Ende als we ons upscale voelen :joy:

3 likes

Ik zou ook denken West-Ende. Omdat we het waard zijn :wink:

1 like

Denk dat we dit elders moeten voortzetten ipv dit topic vervuilen. :wink:

1 like

West-Ende kom ik net langs en terras was helemaal vol. :tropical_drink::beer::beers::

Om on topic te blijven foto van de Citizen van mijn wederhelft.

Is niet de arm van mijn wederhelft maar ik heb hem zelf ook even gedragen. :joy:

5 likes

Nou, hier dan nog één Citizen die onderweg is.
Deze heeft een elektronisch uurwerk, niet te verwarren met een quartz uurwerk. De Cosmotron X8

20 likes

:ok_hand::smiley:

Aparte kast hoor :+1:

Bekend terrein. Daar wandel ik regelmatig met de doggies… :grin:

Ja idd, dat is mede reden dat ik deze gekocht heb. Vind het wel gaaf eigenlijk.

1 like

Zeker gaaf :facepunch:t2::smiley: …dat bedoelde ik ook :blush:

Vandaag met zomerse band😎

8 likes

count the scratches on this hot day, nog altijd de Citizen met Seiko wijzerplaat :wink:

7 likes

Ook mooie zomerse band👍

1 like