Citizen-only Topic

Errug mooie klok.
:+1:

1 like

Gave klok. Ik heb een bullhead van Seiko, helaas is dat een quartz.

1 like

Daar is toch niks mis mee.

Niets mis met quarz, zou alleen graag die Seiko in automaat willen hebben :relaxed:

Die staat ook nog op mijn lijstje, laats wou een verzamelaar uit Indonesie mijn 6139 sunrise jdm wel ruilen voor een bull maar die gaat er zo snel niet uitgaan.

Zondag rode datum dag :stuck_out_tongue:

7 likes

Zo, das een mooie.

1 like

Ook deze zondag weer een klassieker om de pols. Zo herkenbaar #Orca

10 likes

Deze vandaagā€¦zonder rode datumā€¦:blush:

3 likes

Okk Japanse horlogefabrikanten maakten natuurlijk militaire horloges, zoals deze vintage Citizen - ooit eens gescoord in Berlijn

10 likes

Nu de Oriƫnt SD naar de dealer is opgestuurd ter reparatie deze maar is uit de kast getrokken. :sunglasses:

11 likes

Met dat dubbele lcd venstertje ook wel een fraaie voor het LCD topic vind ik!

2 likes

Een citizen overgenomen van @H47. Hij liep alleen niet meer maar gelukkig kwam hij na een batterijwissel weer tot leven. Heel gek klokje dit wel met die diepte meter. Net een kwartiertje bezig geweest met uberhaupt even alles goed zetten :stuck_out_tongue_winking_eye:

7 likes

Dag broer.

5 likes

Er zitten zoveel functies op dit horloge. Ik heb er wel een paar duiken mee gemaakt op curacao. Prima ding en onverwoestbaar.

Is er zoiets als een lcd topic hier?

1 like

Ziet er best aardig uit op deze el-cheapo stalen band.

12 likes

Ziet er niet cheapo uit. Lekker klokje hoor.

Wat is de referentie van deze.

Heb iets met promasters met luchtvaart achtergrond :flushed:

8 likes

super, ik heb wel een aantal seiko flightmasters helaas geen promaster, wel deze Citizen wingman. Ook een beetje luchtvaart. :wink:

5 likes