Citizen-only Topic

Heb je een foto van de caseback?

Ja,

een hele beroerde helaas.

1 like

Ongelofelijk wat jij in zoā€™n korte tijd bij elkaar hebt gecitizend - en echte supertoppers erbij!! Die 2 newmasters, absoluut te gekke klokken, vind ik - en je hebt dus nog een hele goeie vintage chronograaf zag ik?!? Dik RESPECT !!

2 likes

Thanksā€¦veel te veel jašŸ˜ maar wel leukā€¦ja die ene bedoel je waar het uurwerk helemaal van staal is?

Of bedoel je die zwarte met 1 cirkel?

Nieuw woordā€¦gecitizendā€‹:joy::joy::joy:

Wat ik kan lezenā€¦unbreakable spring, shockproof,anti-magnetic dat duid tussen 1960-1970, aan het nummer kan je het beter zien welk jaar maar die kan ik niet goed zienā€¦in de rand zie ik(denk ik) een 3 staan dus zou 1963 kunnen zijn.
Weet je toevallig hoe breed deze is? Als het tussen de 30 en 34 mm is dan zeker van de jaren 60ā€¦

1 like

Mooi man. Je hebt er nog meer dan ik dacht.
Leuk ook die vierkante WR100 :thumbsup:

2 likes

Geen idee!
Ik leg mijn horloges ook nooit aan zon apparaat.
Ik wissel veel en heb slechts 1 baarmoeder die opwindend is, dus als ik dat horloge niet kies dat daar in gecentrifugeerd is, moet ik de tijd instellen.

Een ā€˜stilā€™ van roterende baarmoeder.

2 likes

Oeps, verkeerd merk in de watchwinder. :relieved:

3 likes

Merci!:slight_smile:

1 like

Dat kan niet hooršŸ˜Øā€¦hupā€¦baarmoeder uitspoelenšŸ˜

1 like

Komen weer wat mooie fotoā€™s voorbij :sunglasses:
Begin vintage Citizen meer en meer te waarderen.

Hier nog 2 fotoā€™s van mā€™n Satellite Wave op een wat passendere strap dan de bruine.

6 likes

Bruut apparaatā€‹:hugs::sunglasses:

1 like

Nice :thumbsup:

1 like

Beste collectie!

Welk model is dit?

3 likes

Thanksā˜ŗā€¦Citizen ā€˜Gourageousā€™ Signature Diver BL 1258-53L. Dit typenummer is dan de gehele blauwe versie die nog genoeg te vinden is. Er zijn verschillende kleuren van uitgegegen, geheel zwart, een bruine en 2 types met een zilveren bezel zoals deze die je amper kan vinden, kwam deze toevallig tegen op ebay en gescoord. Mocht je echt het precieze typenummer van deze willen weten moet ik even de doos opzoekenā€¦zal iets schelen met het hierboven genoemde typenummer.

2 likes

Editā€¦zelf ook even nieuwsgierigšŸ˜ā€¦ typenummer van deze is: BL1251-52Hā€¦

1 like

Hehe,deze fotoā€™s was ik al eens tegengekomen maar kon ze niet meer vindenā€¦alle verschillende versies, heel gaaf!!:blush:

Ah top thanks. Erg mooi deze lijn!

1 like

Graag gedaanā˜ŗā€¦ja net even wat meer kwaliteit dan de standaard Citizenā€™sā€¦ook wel duurder en moeilijker te krijgenā€¦Heb ergens gelezen dat die Signature line alleen richting de Amerikaanse markt gaat vanwege grotere vraag daarā€¦

2 likes

Thanks :sunglasses:

2 likes