daffie

Zoals al meerdere malen weer een deal gedaan met David en zoals altijd een eerlijke, snelle deal en geld was gelijk overgemaakt en pakketje was binnen 24uur op bestemming.

Alleen maar voor herhaling vatbaar :ok_hand:t2:

1 like

Damasko overgenomen van David.

Dat ging erg snel, <24 uur om de pols.
Zag er ook nog eens perfect uit , en was top verpakt.
Was erg vriendelijk
:slight_smile:

1 like

Een keer zaken gedaan met de welbekende @daffie :wink:
Prettige communicatie door duidelijk en snel te reageren. Betalen binnen no-time na betalingsverzoek.
What can i say: aanrader :blush:

1 like

Breitling vandaag binnengekregen van @daffie. Bomb proof verpakt en erg leuk contact gehad. Topper :+1:

1 like

Wederom benaderd door @daffie voor een ruil (zoveelste keer) en wederom een super eerlijke, snelle en perfecte deal…TOP kerel :ok_hand:t2:

3 likes

Vandaag op gepaste afstand mogen knuffelen met @daffie en dat is mij zeer goed bevallen.
Op deze wijze is gebruikt kopen minstens zo leuk als nieuw.
Dikke vette aanrader. Heel fijne en vlotte communicatie, ik hou ervan.

mijn held van de dag!

NA 2020 goal om de pols. BB58 game plan

1 like

Wederom gezellig contact met David :slight_smile: Een leuke deal gemaakt en een bandje overgenomen.
Supersnel verzonden en ook zeer goed verpakt. Bedankt!
Aanrader :+1:

Edit:
Oh en een ‘ervaringen met…’ topic met 116 recensies! Indrukwekkend! :grin: :+1:

1 like

Vandaag een (semi-)spontane deal met @daffie gesloten en gelijk maar daad bij woord gevoegd en het horloge gaan halen.
David heeft overduidelijk veel liefde en interesse voor/in horloges, en met hem was het even gezellig kletsen en prima zaken doen. Zeker een aanrader voor een volgende transactie.

@daffie bedankt! :+1:

1 like

Zojuist mijn GS aan @daffie overgedragen en het was weer een erg gezellige deal :ok_hand:. Het was weer perfect zaken doen en het zal vast niet de laatste keer zijn! :sunglasses:

1 like

Gisteren van Daffie een Pelagos LHD overgenomen, een fijne ervaring en goede deal!

Zijn advertentie voor de Pelagos deed me twijfelen of ik niet toch voor mijn ultime toolwatch moest gaan (ik had m’n zinnen al gezet op de no 2 op mijn lijstje). Gister ochtend contact gezocht en omdat ik een vrije dag had en hij thuis werkte gelijk 's middags afgesproken.

Vooraf fijne en duidelijke communicatie over en weer, beiden helemaal eens. Dan weet je weer waarom je op het forum wil kopen/verkopen en niet op MP!

Horloge voldeed aan omschrijving en alle verwachtingen. Omdat we het al eens waren was de deal snel beklonken en geregeld. Corona-proof, de gezelligheid moeten we bij een volgende gelegenheid inhalen.

Daffie en HF bedankt!

3 likes

Vanmiddag warm ontvangen door @daffie en zijn GS overgenomen. Zeker een aanrader :+1:

2 likes

Vanmiddag een ritje Den Haag met 2 horloges voor onze vaste HF flipperaar @daffie

Hij ging een keuze maken tussen de Omega en BB58, al snel een keuze gemaakt voor de Omega en daarna/voor/tussen heel veel gebabbeld over de hobby en van alles, super gezellig weer :+1:t2:

Wederom niets dan lof en weer een leuke deal gedaan met David :star::star::star::star::star:

Tot de volgende :ok_hand:t2:

2 likes

Gisteren een leuke & vlotte deal gemaakt met @daffie. Hoe het mogelijk is dat dit voor ons de eerste keer was… Beide veel geflipt. :sweat_smile:

Hij kwam het hele eind rijden omdat ik nog moest werken… :+1::+1: Tot de volgende ronde.

1 like

Vandaag weer eens live een deal met mijn forum maatje gedaan, geweldig leuk om weer elkaar te zien in betere omstandigheden dan de vorige keer. Mooi horloge :star_struck:

2 likes

Horloge gekocht van Daffie. Duidelijke correcte communicatie. Snel verstuurd en mooi verpakt. Horloge was exact in omschreven staat (zgan). Zou zeker opnieuw zaken doen met Daffie.

Bedankt!

1 like

(Nogmaals) een (2 dagen oud) horloge gekocht van @daffie. Niets op aan te merken, zou het zo nog een keer doen :+1:

2 likes

Zojuist is een horloge binnengekomen welke ik heb gekocht van @daffie. Na heel weinig mails over een weer een faire prijs overeengekomen. Horloge is snel verstuurd en bomproof verpakt. Lekker duidelijke communicatie. Horloge was omschreven staat (zgan). Aanrader van mijn kant!

Bedankt!

1 like

Zowel voor, tijdens als na de koop van een GS Enron goed contact gehad met Daffie. Gewoon een hele eerlijke gezellig kerel waarmee het goed kletsen is over horloges en waarmee je een leuke deal kan sluiten.

1 like

Ouderwets snelle en no-nonsense deal gesloten met David, die nu hopelijk ook het Samurai-verslaafdenvirus gaat oplopen… :wink::+1:t2:

1 like

Fijne deal gemaakt met Daffie over een Seiko. Goede snelle communicatie. Horloge netjes ingepakt ontvangen.
Bedankt @daffie :+1:t2:

1 like