Ik ben helemaal verliefd geworden op deze fantastisch mooie damasko. Alleen een ander mooi bandje eromheen en hij is zo vet. Hoe vinden jullie deze damasko ? Ik twijfel zelfs om mijn full set oris aquis titan dlc black ervoor te verkopen als zomer watch. Welke voorkeur is jullie eigen mening ? Ben gewoon benieuwd
Zag de nieuwe regel net ook ja ,
Dus bij deze sorry. Zal niet meer gebeuren
Wat is die groenpaarse kermisattractie in uw woonkamer? Een reuzenrad voor de hamster?
On topic: de Damasko
Bloembak, en paars gespoten 18 inch velg
Hahaha. Oké. Dat is met grote voorsprong het vreemdste item dat ik hier op foto’s heb zien langskomen in de categorie: woonkamerdecoratie.
Als jij dat al vreemd vindt
Ik snap wel dat je een full black horloge hebt als je al zo veel kleur in je leven hebt
Evenwicht is the game
Absoluut. Zeker met die fles spiritus op tafel.
Balance is het spel!
Ook nog meningen over deze damasko vs de aquis
Ik zal de fotos eens bekijken, moment.
Edit: gekeken. Ik vind persoonlijk de oris mooier.
Die Damasko is fraai maar was een model exclusief voor Gnomon en uitverkocht. De huidige modellen bij Damasko vind ik zelf toch wat minder.

gr, HJR
Voor mij geen twijfel. Ik zou de Oris niet verkopen.
De Oris is
Aquis is mooier.
Jij hebt emotioneel echter de keuze al gemaakt, weg met dat ding dus!
Ook ik vind de Oris mooier.
Damasko. Want geen zwarte kast. Tien tegen één is dat ding atoombom-bestendig, terwijl ik geen mening heb over de Oris PVD/DLC coating.
Daarbuiten: Lugs. Ik erger me dood aan de Aquis lugs. Daar houd ik niet van. Doe mij maar gewone lugs. Zodat ik er een NATO, leertje of rubbertje aan kan vrotten. Van standaard makelij.