Het doel is een mooie site te maken. Het is 2019. Het zou wat zijn dat je geen mooie site kan maken, omdat een stelletje hobbyisten je fotoâs willen âlenenâ.
Niet voor niets is linken cq embedden toegestaan. Je maakt anders Internet kapot.
OK, dan zijn het bijvoorbeeld een aantal hier zeer populaire horlogemerken en dan denk jij dat wij die hier âmassaal gaan boycottenâ . Kom zeg, denk nog eens na.
Het zijn vrijwel zeker niet de grote merken natuurlijk. Dan kunnen die namelijk eerst beginnen om Google aan te klagen.
Haha⊠mooi! Om eerlijk te zijn heb ik het een beetje druk op het moment. Dus de strip voor woensdag is al geschetst. Het lukt mij niet meer om opnieuw te beginnen.
Dit heb ik er net nog uit kunnen persen.
Als ik meer tijd zou hebben, zou het een hele aflevering zijn geworden. Maar dit dekt de lading van de grap ook welâŠ
Gaat al goed
Het gevolg is dat ik gewoon niet meer reageer op de âraad gezochtâ topics waarin mensen om horlogetips vragen. Daar is geen reet meer aan op deze manier.
Zo jammer, ik geloof dat ik eea maar eens op een lager pitje ga zetten.
Klopt, alleen naar âlegaleâ content though. Check dus goed de bron waar je naartoe linkt, op het moment dat wordt gelinkt naar een ander forum dat zonder toestemming iets heeft geplaatst of een of andere louche site dan is dat alsnog een inbreuk.
Ja maar dit is wel een goed voorbeeld waarom het forum dus nauwelijks nog werkbaar zal worden. Dat is het zure er van.
Eens.
Het is zo jammer als je een stijlfiguur dient uit te leggen. Zo ondermijnen je het gehele effect, maar vooruitâŠ
Een stijlfiguur is elke bedoelde (vooropgezette) afwijking van de oorspronkelijke schrijf en/of spreektaal, met als resultaat bij de lezer een bepaald effect te bereiken. âŠ
Maar mijn excuses. Ik zal me de volgende keer beperken tot wat meer algemene reacties
Klopt. Ik zou dus ook voorstellen de upload optie uit te zette zodat er geen materiaal op de server komt te staan. Dan hoeft HF alleen maar linkjes op verzoek te verwijderen.
Terug naar Photobucket?
Radical!
Hoezo? Je upload toch gewoon een video van jezelf het horloge uitbeeldend als in pictionary
Gelukkig kan je geen videoâs uploaden.
Anders had ik allang een ban gehad
Of vergelijkbare dienst. Zijn er veel van. Maar je kan ook gewoon de link naar de foto tussen IMG tags zetten. Waar het op neer komt is dat HF zelf geen fotoâs meer host. Daarmee zijn ze volgens mij redelijk safe en hoeven ze hooguit aan een DCMA request te voldoen.
Daar is het ze ook met deze regelgeving om te doen. Google, YouTube, Facebook en consorten. Ze pakken er echter ook de kleinere sites mee en het zijn echter de huichelachtige advocatenkantoortjes die hier misbruik van maken. Ik geloof ook niet dat deze door (grote) merken worden ingeschakeld. Dit is gewoon opportunistisch misbruik maken. Er is nog niet eens nieuwe wetgeving! De huidige wetgeving geldt dus nog gewoon. Let op, daarbij mag volgens mij ook niet gekopieerd worden hoor.