De 3 klusketiers

Zou dit makkelijker klokkijken zijn tijdens het autorijden @rfpma?

Gaaf, hè? De leukste lugs van alle Futurematic modellen (vind-ik-disclaimer)!

1 like

Mooi exemplaar zeg. Ik zou m houden :wink:

3 likes

Ik ook!!

2 likes

Het is gelukkig de vertekening van de foto, toch… Ik zal er nog 1 posten.

2 likes

Wat een prachtige klus hebben jullie geklaard! En @Climholland, je hebt ook schrijftalent!

Is er ook een foto gemaakt van die gezamenlijk draaiende Elmaatjes? :wink:

Ik ben stikjaloers op de ontwikkeling die jullie hebben doorgemaakt sinds dat legendarische eerste zakhorloge. Petje af voor jullie alle vier!

4 likes

Dank je wel.
Die foto van de 4 Elma’s hadden we wel maar was onscherp helaas. Het zag erg welhaast aandoenlijk uit.

3 likes

… ja graag! :sunglasses:

Want zo’n topic is het wel waard om af en toe even naar boven te halen en ik heb er ook nog eens een leuke reden voor, aldus @vinwat … namelijk deze:

Ik blijk dus hetzelfde horloge te hebben, wat overigens ook wel eens een klusteam kan gebruiken (samen met nog twee andere tijdgenoten die ik heb liggen).

Mooi om te lezen over hoe dit uurwerkje in elkaar zit en hoeveel lol jullie als ‘klusketiers’ eraan gehad hebben het uit elkaar te halen, te reviseren en weer in elkaar te zetten. Knap hoor, ik mocht willen dat ik zo handig was! Maar dat ben ik niet. Ik heb wel zelfkennis … :beers:

6 likes

Prachtige horloge(s) en klus @Climholland & kompanen.
'k Had deze post destijds gemist, dank aan @junior voor 't inblazen :slight_smile: en ook jou schitterend exemplaar te tonen - mooi zég !
Deze w39 is geïnteresseerd :blush:

1 like

Ik heb ergens weleens gelezen dat Leon Leroy automatisch uurwerk al in 1922 had geïntroduceerd.

Sja, wat is een automatisch uurwerk? Tellen zakhorloges ook?

Abraham-Louis Perrelet ergens in 1770.

Ik bedoel voor een polshorloge overigens