De buit is weer binnen

Vanmorgen naar de vlooienmarkt in Bakkeveen geweest met dit resultaat.
Zal wel een hoop rommel tussen zitten, maar ook vier lopende automaten.
Een Indus, Ruhla , Lincoln en een Evilard Watch.
Hoef me voorlopig niet meer te vervelen…

6 likes

Hoppakee , dat is nog eens inkopen!
heel veel plezier ermee :thumbsup:

Mooie buit, veel plezier er mee !

Mooie slag geslagen, daar kom je de winter wel mee door :slight_smile:

Mooie vangsten en inderdaad shoppen bij de grootgrossier.

:thumbsup:

Lekker bezig!
:wink:

Je hebt flink lopen te zoeken, gaaf. :thumbsup:

Dat is nog eens een rommelmarkt vondst :thumbsup: Heb er zelf nog nooit zoveel bij elkaar gezien op 1 rommelmarkt :smile: Veel plezier ermeer .

Even uit interesse, verzamel je gewoon alles wat je kunt vinden of heb je een bepaald doel (knutselen bijvoorbeeld) ?

Ik moet ook eens op die toer - al was het alleen maar vanwege de onderdelen in de uurwerken. En prima oefenmateriaal natuurlijk… En die vreselijke Fixoflexen die er zo vaak aan zitten, ook. Prachtig. :smile:

In principe verzamel ik alleen Roamer, maar die kom je niet zo veel tegen op de vlooienmarkt. Ik neem wel alles mee wat enigzins interessant is. Vaak is het voordeliger om alles in één keer te kopen van zo’n handelaar dan per stuk.
Het sleutelen aan horloges vind ik leuk werk en als er eens iets kapot gaat is dat niet zo erg, je leert er veel van.
En het geeft ook veel voldoening als je weer een net en lopend horloge hebt.
Wat ik niet wil houden gaat naar Marktplaats, de Roamers moeten tenslotte ook gefincierd worden.
Ruilen tegen een Roamer kan altijd.

Dat is precies hoe ik het ook heel lang heb gedaan, ik heb nu alleen zoveel horloges bij elkaar dat ik soms door de bomen het bos niet meer zie… :wink: