Dé horloge trends van 2020, wie volgt ?! 😎

Wat een suf artikel…New vintage wordt de trend…

4 likes

Voor 1 ieder: skip dit maar hoor. De hele website overigens.

4 likes

Beetje meer moeite stoppen in het aanmaken van een topic aub. Wat staat er in het artikel? Wat zijn jouw gedachten hierover? Wil je nog een stelling kwijt waar wij op kunnen reageren? Gaaaaaaap

8 likes

En ik maar denken dat de website zelf al treurig was.
https://www.instagram.com/superdudes.nl/

er zit geen enkele eigen foto bij

3 likes

Ondanks de negatieve adviezen hierboven heb ik toch de stoute schoenen aangetrokken en het artikel gelezen.
Ik kan nu op basis van mijn eigen bevindingen stellen dat het inderdaad een kutartikel zonder diepgang is. :+1:

46 likes

Hoezo???

Wie wil deze nou niet? Even een shout out naar m’n MacD maat @w.e!

8 likes

Artikel met de diepgang van een Hovercraft. :face_with_raised_eyebrow:

Tip: een blauwe wijzerplaat wordt dé trend in 2020.

1 like

Idd, alleen een linkje in een topic plempen is nogal lui

Ik ben helemaal klaar met McDonald’s. Als ze de Big Tasty weer gaan maken kom ik weer terug. Tot die tijd bekijken ze het maar.

Ja, doe er tenminste een enquête bij.

3 likes

Lijkt me ook wel door een automatische vertaalmachine heengetrokken.

Behoorlijk onnatuurlijk taalgebruik.

1 like

‘Wijzerplaten met de kleur van zalm’ vond ik wel een topper inderdaad :joy:

1 like

Ja man! De aardbeienmilkshake was laatst ook al zoooo slecht. Die kon je gewoon opdrinken! Waardeloos. Je moet op z’n minst een hoofd als een boei krijgen als je die lekkere dikke milkshake door dat rietje probeert te trekken. Ah shit, nu wil ik toch weer …

3 likes

Ik vond zelf deze leuk.

De meeste merken hebben hun ontwerpen nog eens kritisch bekeken en elk merk, van Panerai tot Oris, is bereid geweest om uurwerken te gaan maken, die sterk zijn verbeterd en die voldoen aan de verwachtingen die klanten tegenwoordig hebben.

Whut?

In de voorgaande jaren hebben enorme aantallen merken, die hun producten op SIHH demonstreren, getracht de golf van briljante horloges aan te pakken.

???

2 likes

“reistijdcapaciteiten” ook erg poetisch :sparkles:

3 likes

Dan ben ik up-to-date

3 likes

Ik óók! :sunglasses:

1 like

Ik niet :frowning: . Ik heb geen blauwe platen in mijn collectie… alleen een two-tone champagne/wit met blauwe cirkel.

2020/2021 trends iets grotere maten zijn weer ok. Rolex is niet meer zo cool. Goud is weer fout en Panerai weer hip?

2 likes

Beetje meer van dit zou leuk zijn.

93db81f5399188e73213520f9a0733b2

4 likes