De ‘Huisdealers’ van HF - Het overzicht

volgens mij snap jij het niet, er word op deze lijst juist niemand in kwaad daglicht gezet.

Jawel want als je gaat beoordelen op jouw criteria bungelen er altijd een paar onderaan.

Volgens mij moet je even afstand nemen en de commentaren even op je in laten werken.

je bericht weghalen kan wel, maar om toch te reageren:
ik doe niets in de bestaande lijst van TS, ik maak daarnaast mijn eigen lijst in excel. Diegene die dat interessant vind kan zich melden.
Maar er zijn altijd een hoop mensen die overal een hoop van moeten vinden blijkbaar

1 like

Kunnen er dan huisdealers van de lijst verwijderd worden? Mensen veranderen immers. Hoe werkt dat dan weer?

Ik ga even in het ervaringentopic zoeken naar @SuperC, ene Jaap …schijnt in de buurt te zitten. Zo fijn. Succes met het lijstje. Oh enne, had ik al gevraagd: Waarom?

Ps ik hou geen Excel lijstje bij maar als iemand wil weten hoe de koffie in bijvoorbeeld Hilversum is, stuur maar even een PB en ik vertel het je! #WhatElse

1 like

Dit draadje hadden we ook nog.

2 likes

LOOK MA, I AM ON THAT LIST;
ps, wij moeten nog eens een koffie gaan drinken he!

3 likes

PM maar, dan prikken we een datum :sunglasses:
Edit: done

2 likes

Prima, stel dat we dit gaan doen wat jij zegt. Hoe zie jij dit dan voor je? Wie gaat dit per dealer invullen? En vervolgens beoordelen? En bijhouden? Wie gaat bepalen of je op de lijst komt, er af gaat of er op komt? Hoe ga je de mening van iemand objectief controleren?

Mij lijkt dat helemaal niet te doen maar ik kan het fout hebben uiteraard. Dus vertel!

4 likes

Ik vind het persoonlijk geen probleem om deze lijst bij te houden, mijn eigen mening en ervaringen kan ik daar prima buiten houden (want die heb ik niet op dit moment)
Als er een kandidaat aangebracht word, is het niet heel lastig om na te gaan of er meerdere negatieve recensies zijn. zijn die er wel, kom je niet op de lijst, zijn die er niet kom je dus gewoon op de lijst.

Wel grappig om te merken dat iets wat goedbedoeld begint, door zoveel mensen afgekraakt word.
Ik maak het lijstje niet perse voor mijzelf, maar ook om anderen te helpen (voor het gemak als naslagwerk), maar blijkbaar kan je het in deze wereld niet snel goed doen.

Zullen we er maar even mee kappen, ik ben er namelijk wel klaar mee!

@Jur van mij mag ie wel dicht, er komt steeds meer zure lucht hier…

1 like

niet doen. die is te goedkoop en dat willen we natuurlijk ook niet :rofl:

1 like

vervolgens krijg je het verschijnsel zoals bij andere beoordelingslijsten dat er met opzet negatieve reacties worden geplaatst…

Wij kunnen toch niet zomaar aannemen dat jij dat kunt. Niet persoonlijk hoor, ik ken jou niet, zoals ik zovelen hier niet ken.

Hmmmm. :thinking: Ik kom ook best wat negatieve dingen van 'm tegen.

1 like

Hmmmm :thinking::thinking: 50/50 dan maar??:sweat_smile:
Ik ben zelf ook maar één keer bij hem geweest. Alleen voor een stukje Rodico.
Wel heb ik 4 andere mensen met positieve ervaringen gesproken.

Haha mooi dit!!! Ben nog wel benieuwd of er meer creatievelingen met mijn tekening aan de haal gaan! Leef je uit zou ik zeggen. :metal:

Ps. Zie nu pas dat je het horloge op zijn kop heb zitten voor Han. :wink:

Nee!!! Het wordt nu pas leuk!

Misschien hebben de moderators hier een idee over?? @Jur??

Alsjeblieft geen handelaren weren op het blauwe gedeelte! Ik ken er een paar die gewoon de vraagprijs bieden als het aanbod goed is.

2 likes

Als de vraagprijs goed is voor een handelaar, zal een particulier hem ook wel oppikken.

Zo bar en boos is het nou ook weer niet.

Overigens zijn er sommigen die klagen over de lowballers, maar je werkt dit zelf in de hand door geen snoeiharde review achter te laten. Zo werkt het systeem en we zijn zelf verantwoordelijk om deze te laten werken bij zowel goede als slechte ervaringen.