De ‘Huisdealers’ van HF - Het overzicht

Ik voel me een beetje schuldig vanwege het sluiten van het topic van @ElChueco, maar ik sta wel volledig achter het idee.

De professionals/ grijze handelaren waar we met een goed gevoel naartoe kunnen.

Kramer Watches

JK Watchstore

Local-Time

Crownguard

Voordeligbijdetijd

Wristcandy - Triplock

Ten2Two - SuperC

Amsterdam vintagewatches

Pange Horloges - Vierport

SUBGMT

Metropoliscollection

AWCO

William Wien

Wim Messink - Messink Watches

Redwatches

Kom maar op!

BAN-ZAAAII!

36 likes

Maar dan wel hun eigen site en niet het chrono24 aanbod toch? :upside_down_face:

2 likes

Ik heb meerdere malen prima zaken gedaan met @Redwatches.

4 likes

Misschien eerst de definitie van een “HF-huisdealer” definiëren? Waar moet de dealer aan voldoen? Het lijkt zo een willekeurige lijst te worden van subjectieve meningen/ervaringen en dat kan niet de bedoeling zijn.

20 likes

Eens.

En we hebben al een ervaringensectie. Ik zie de toegevoegde waarde niet.

7 likes

Monsterwatches - Rob
Voordeligbijdetijd/misterlimited - Perry

3 likes

Als het alleen namen zou betreffen zonder waarde oordeel dan zou het op zich nog wel kunnen. Maar nu wordt het zo breed getrokken dat het niet echt zinnig meer is om dit apart bij te houden. Dus eens ja :+1:

2 likes

Lid zijn van HF, bij voorkeur wat actief. Als je een beetje slimme dealer bent, ben je lid van HF. Een oase van goedkoop inkoopaanbod en hebberige potentiële klanten.

Wie wil dat nou niet?

3 likes

ik ben ‘as we speak’ bezig met een excel bestand met alle info:

site- echte naam - gebruikersnaam - plaats - telefoon/whatsapp - insta - aanvullend

Zal deze proberen zo compleet mogelijk te maken en hier te posten, zodat jullie hem kunnen aanvullen.

13 likes

leuk idee maar ik zou als handelaar niet echt happy worden van zo een lijst.

beetje een to do list voor alle ram krakers :sweat_smile:

  • excel sheet maken en delen
  • of niet natuurlijk

0 stemmers

Zou pas informatie delen als de persoon die vermeld staat het er mee ééns is.
Denk niet dat iedereen naam/adres/etc. online wil komen te staan…

1 like

Alle info die ik heb komt van de eigen site van deze zaken af, niets geheim aan dus.
Daarnaast alleen woonplaats, geen adressen

3 likes

Het hele idee is dat ik steeds niet op de namen kan komen. Ervaringen staat alles & iedereen door elkaar.

4 likes

Ik zou niet zomaar alle privé gegevens gaan delen zonder toestemming, dat lijkt mij niet gewenst voor de betreffende handelaren…

2 likes

Dat heb ik ook…vandaar houd ik een excel lijstje bij van HF namen en bijbehorende voornamen. :see_no_evil:

2 likes

Je weet wat het woord prive inhoudt?

3 likes

Snap ik. Maar de vraag is wanneer iemand een huisdealer is en wat dat dan zegt. Is zo’n dealer beter, goedkoper, aardiger etc? En, wie gaat dat bepalen?

1 like

Ik vind het wel prettig.
1 overzicht van wie we weten dat het prettig zaken doen is. En je hoeft je niet scheel te zoeken. En dan kun je nog op naam zoeken in het ervaringen gedeelte.
Dus @ElChueco helemaal met je eens.
@HanDavinci ik mis iets glimmends om je pols.
Maak die tekening eens af😎
Heb mijn Batman bij JK in volendam gekocht. :ok_hand:

1 like

Dat ging vlot hè?

15 likes