Redwatches

Heb een mooi horloge gezien bij Redwatches maar ken het bedrijf niet…iemand ervaring met dit bedrijf of misschien ooit iets gekocht ?

Ik verneem het graag van jullie HF leden met al jullie contacten :wink::+1:t2:

Zojuist mijn smpC in ontvangst genomen die ik donderdag had gekocht bij @Redwatches

@Sprinter was zo aardig om het horloge in Almere op te pikken voor me, waarvoor dank!

Ridvan heeft een dijk van een horloge geleverd voor een erg scherpe prijs! Ik zal me in de toekomst zeker weer bij hem melden

4 likes

Onlangs een horloge bij Ridvan gekocht.
Prima prijs, goed horloge, toffe gast !!!
Ook ik zal in de toekomst nog zeker zaken met hem doen :smile::+1:

2 likes

Een tijd geleden een tudor bij ridvan gekocht. Snelle goede deal!

2 likes

Heeft dit “bedrijfje” een site waarop ik eea kan vinden?

http://www.marktplaats.nl/verkopers/16872986.html

1 like

Gisteren mijn Omega Moonwatch model 2017 opgehaald bij Ridvan. Top Deal, Top Service en Top Verkoper #5tars #TripleA

Redwatches bedankt :ok_hand:

7 likes

Ik heb laatst ook een horloge gekocht bij Ridvan van @Redwatches . Aangezien dit mijn eerste horloge is in het hogere segment had ik een hoop vragen die Ridvan allemaal netjes beantwoord heeft . Uiteindelijk hebben we afgesproken bij Schaap & Citroen voor een echtheids controle waarna ik het horloge heb gekocht.
Ridvan is een topverkoper en uiterst betrouwbaar.
Bedankt Ridvan en misschien tot de volgende aankoop :slight_smile: .

3 likes

Deze was ik helemaal vergeten te noemen. Het komt omdat er geen ander horloge beter is :stuck_out_tongue: Beetje pesten mag :wink: Ik was even alles en iedereen vergeten. Daarom in stijl (rood) … thanks @Redwatches :raised_hands:

Grail :heart:

7 likes

Thx All😌

1 like

Prima ervaring mee. Onlangs mijn Panerai van gekocht. Afgesproken in Almere wat dicht bij mijn huis is en even gezellig gekletst. Een aanrader!

2 likes

Ik heb twee maanden geleden mijn Polar bij Ridvan gekocht. Erg aardige kerel en lekker gekletst over horloges en van alles.
De Rolex was precies zoals omschreven en ik ben er erg tevreden mee.

2 likes

Afgelopen donderdag een prachtige klok bij @Redwatches gekocht. Leuke verkoper en nog ff lekker gebabbeld over horloges. Kan hem prima aanbevelen. Goede prijs en een leuke ontmoeting. Thx Ridvan

4 likes

Goede ervaring gehad. Reageert snel op berichten en zeer flexibel in ophaal locatie.

1 like

Zojuist nieuwe speedmaster opgepikt bij Ridvan.

Bakkie koffie, praatje, overall top.

Bedankt!

5 likes

Gister wederom naar volle tevredenheid een horloge in ontvangst genomen van Redwatches. Het was weer prettig zaken doen Ridvan :thumbsup:

2 likes

Vandaag de speedmaster reduced binnen gekregen. Vlotte communicatie en zeer snelle service (volgende dag al binnen!) zeker een aanrader!

2 likes

Ga komende week een Globemaster ophalen! Benieuwd, zeer goede verhalen hier dus moet zeker goedkomen. Communicatie nu met Ridvan kan al niet beter!

1 like

Na de communicatie die al super was de Omega Globemaster opgehaald. Was erg gezellig, dank Ridvan! En wat een fraaie klok!! Heel fijn om van Ridvan te kopen. Geen enkele aarzeling, tot een volgende keer!

2 likes

Zojuist bij Ridvan een speedy moonwatch gekocht. Erg vlotte communicatie en een scherpe prijs.
Nog even gezellig over horloges zitten praten en daarna thuis de stickers eraf trekken!
Dank je voor de prima service Ridvan!

1 like