Redwatches

Na jaren wachten dan eindelijk gister bij Ridvan een Omega Speedmaster gekocht. Scherpe prijs en goede tips & informatie gekregen. Vriendelijk en prettig zaken doen.

4 likes

Voor de tweede keer zaken gedaan met Ridvan. Eerst een Speedy Pro en nu zijn broertje de Speedy Reduced.

Voor de geinteresseerden, hij heeft nog twee mooie Reduced’s liggen. Plexi en saffier. Sla je slag zou ik zeggen.

Ridvan is een aanrader!

2 likes

Heeft ie nog een speedy pro?

Zeer goede ervaring met Ridvan voor de aanschaf van een nieuw horloge!

1 like

Ook hier een goede ervaring met de koop van een Speedy.
Zou Ridvan zeer zeker aanraden.
Veel kennis en enthousiasme. Volgende aankoop zou zo maar weer eens hier kunnen zijn.

Aanrader!

1 like

Via het forum bij @Redwatches terecht gekomen. Ridvan heeft goede recensies en maakt dat volledig waar! Prettige communicatie, een afspraak was zo gemaakt en een gezellige, leuke en goede overdracht van de speedmaster. Echt een aanrader! Ridvan bedankt!
Vriendelijke groet, Bertjan

1 like

Ook via HF met @Redwatches in contact gekomen. Mijn eerste klok in het hogere segment, dus best een stap om het zo te doen…:sweat_smile:

Gelukkig verliep het contact soepel. Altijd een snelle reactie en uiteindelijk een goede overdracht van mijn speedy vandaag, op een leuke locatie in onze hoofdstad👍🏻.

Ridvan bedankt!

En wat een klok…!!!:astonished::hugs::hugs::stopwatch:

Willem-Jan

1 like

Eergisteren m’n gloednieuwe Seamaster opgehaald bij Ridvan. Bij een kopje koffie nog even een aantal mooie horloges bekeken. Leuke prijzen en correcte levering!
Bedankt Ridvan👌.

4 likes

Onder het mom van beter laat dan nooit, voor de 2e keer een horloge (2e Omega) gekocht bij Ridvan en weer een goede ervaring!

Goeie gozer.

2 likes

Dit weekend heeft @Redwatches een Speedy Pro bij mij thuis afgeleverd. Toffe, vriendelijke kerel en vooral een geweldige ervaring om bij hem te kopen. Top!

2 likes

Vorige week een navitimer van @Redwatches gekocht. Hij kwam het horloge brengen. Horloge ws wellicht nog in betere staat dan beschreven en erg prettig gesprek gehad met veel tips.
Topverkoper en een bijzonder aardige man.
Als extraatje een flesje whiskey meegegeven voor de service.

N.b.
De tweede aankoop bij hem staat al in de planning😀

3 likes

Afgelopen weekend bij @Redwatches mijn nieuwe Omega Speedmaster gekocht. Ridvan was zo attent om een eind tegemoet te komen rijden. Leuke ontmoeting, lekker gekletst over mooie horloges, en een prima deal gedaan! Bedankt Ridvan! :+1:t2:

3 likes

Aanrader :+1:

1 like

Afgelopen weekend mijn Panerai opgehaald bij @redwatches. Prima service en leuke gesprekken over onze gedeelde passie: horloges. Dank voor de fijne deal.

Ridvan is een aanrader :+1:

2 likes

Prima zaken gedaan met Ridvan. Kortom een aanrader :slight_smile: :+1: :+1: