Wat zijn de koopadressen voor jouw horloges?

Altijd correct geholpen bij Schaap Citroen.

Ik vind Van Willigen in Den Haag en Bouwman in Culemborg ook hele fijne zaken.

Edit: Maar niet pre owned

idd een goede relatie met Schaap en Citroen, zowel voor nieuw als pre-owned

Ik koop op dit moment alleen nieuw, en dat doe ik bij Alexander juwelier in Oegstgeest. Top winkel.

Tweedehands: blauwe gedeelte.
Nieuw in de stickers: ambulante handel in Antalya, Salou of Marrakech. Vaak voor minder dan list :+1:.

2 likes

@Watchatic & @CoronetTime zijn mijn vaste dealers.

1 like
3 likes

Amazon
Kish
Horloge.nl
Bol
Optitime
Mercurius juweliers Assen

De eerste 4 voor nieuw, de laatste 2 ook voor gebruikt.

2 likes

Hele goede ervaringen met Scorpione.nl. Een goed adres in Limburg voor vintage horloges en toebehoren. Mooie site ook!

3 likes

Dank! Ik kon mij vaag herinneren dat die topic bestond, maar kont het niet vinden. Gracias.

Pre-owned:
alleen het blauwe gedeelte vh HF-forum. In juli voor het eerst gekocht. Goed bevallen. De rest vd sites vertrouw ik niet.

Nieuw:
Check https://www.amazon.com/ en https://www.amazon.nl/
Aanbod en prijzen verschillen. Orients zijn bijvoorbeeld op de Nederlandse Amazon-site goedkoper dan de Amerikaanse. Selecteer op Amazon.com als aanbieder Amazon Export Services. Snelle levering, handelen BTW en invoerrechten af. Je krijgt ook bij het bestellen een totaalprijs te zien.

https://www.timeshop24.de/
De lower-end mainstream-merken. Heeft dynamische prijzen. Algoritme heb ik nog niet door. Scheelt soms €50 als je een week later kijkt. Prijzen zijn onderhandelbaar. Bij bepaalde producten staat ‘doe een bod’. Of je stuurt een email naar info@timeshop24.eu
Betrouwbare levering met UPS. Nooit de express levering kiezen. Orders worden net zo snel verstuurd zonder die optie. In ieder geval bij mij.

Russische horloges

Zitten op Tenerife. Geen BTW-gedoe. Levering binnen twee weken.

Heeft alleen geen winkel meer. Nu alleen webwinkel.

Dat is inderdaad waar, ik kan wel bevestigen dat de service nog steeds even goed is :blush::ok_hand:

1 like

Zeker, de Vintage Koning van Maastricht. Deze kwam ooit ook van John. 145.022 uit 1969

3 likes

Prachtig zeg! Ik heb bij John een mooie Speedmaster Mark ll en een oude Seamaster (bumperautomaat) gekocht en ben er nog altijd heel blij mee.

1 like

Ken ik, heeft nog wel eens aardige vintage Omega’s.

1 like

Juwelier Kremer in Emmen en Stadskanaal

1 like

Bij @anon34385602 en Metropolis Collection ben ik tot nu toe geslaagd voor een paar vintage/pre-owned aankopen.

Mijn Breitling en Alpinist kwamen via het blauwe gedeelte hier en de Baltic is nieuw aangeschaft bij de fabrikant. Ook wel eens leuk :wink:

2 likes

Voor mijn Seiko’s en mijn stroopwafels. Juwelier Kremer Emmen :joy::+1: heeft trouwens ook flink wat pre-owned tot Patek P. aan toe :+1:

2 likes
  • Chrono24
  • Blauwe gedeelte
  • marktplaats……… ja echt……. Werkt prima!
  • Gnomon: snelle verzending, goede service en horloges zijn meestal inclusief alle kosten en btw goedkoper dan in NL
  • watchoutz: voor alle miltat banden. Zoooooo veel betere shop dan strapcode. Waanzinnige service en communicatie en veel lagere verzendkosten. Dikke aanrader.

Klopt wel, afgelopen periode 2 Seiko’s gekocht op Marktplaats. Prettig zaken gedaan. Net deze ontvangen, moest alleen een batterij in. Totaal 36 euro.

3 likes