Ik koop ze daar waar ze ze hebben en heb geen vast adres.
@Kahan noemde het blauwe gedeelte toch?
Afhankelijk van het merk: Olfert, Kremer, Seriouswatches, WatchFever, Amazon, ik heb zelfs dingen op Bol voorbij zien komen.
Seiyajapan is een klassieker, natuurlijk. SoloJapan ook. Ook heb ik Montredo gebruikt, en Pange horloges.
Shit, zelfs de Seiko boutique. En de Archimede Website. En de Stowa website.
Nu ik er bij nadenk⦠Er zit ook nog een tent in Rusland die me even ontschiet.
Dat dus.
Op Vinted vind je af en toe ook wel iets moois ā¦.
Ik koop erg graag bij Eugene van Baal, Schaap en Citroen, Ten2Two en Wristcandy. Ook een keer een Breitling gekocht bij Juwelier van der Weerd - Jansen ook erg prettige ervaring.
In het verleden ooit wat gekocht bij Juwelier Burger, maar dat blijft bij een keerā¦
Als je nou met die quote was begonnen had je de rest niet meer hoeven schrijven
Ik ben op zoek naar een Cartier Louis 18k goud.
Momenteel zoek ik voornamelijk op Chrono24, EBay, Marktplaats, tweedehands BE.
Weet iemand nog meer van dit soort verkoopsites? Bewust niet een S&C etc want zij rekenen er echt te veel bovenop ivm een particulier of ander ābuitenkansjeā
Ik ben reuze benieuwd wat jullie aanbevelen. Ik ben in de markt voor een of gmt 2 of een blnr.
(Edit: vind ze beide prachtig en wil zo ook bij de hebben. Maar het financieel risico om ze meteen allebei aan te schaffen wil ik nog niet nemen)
Behalve de ad waar raden jullie aan om te kopen.
Zo ie zo kijk ik bij crownguard.
Maar ik zie heel veel sites langskomen van wonderen, burgers, de Maastrichtenaren en avw.
Maar waar doe je de check nadat je hem hebt gekocht bij een Ad of hebben jullie een goed adres. Help me out please.
EBay, Chrono24, Marktplaats
Bij alledrie moet je wel kennis van zaken hebben en weten wat je doet. Zou daar persoonlijk niet snel een duur horloge kopenā¦
Meeste wat ik heb ligt onder de 500,- euro.
Was een beetje laat en beetje te veel black label.
Nogmaals aanschaf gaat om een gmt blnr of een seadweller (deze heb ik niet vermeld in me eerste post).
Ik snap dat je niemand blindelings moet vertrouwen. Maar crownguard heeft toch een goede rep. opgebouwd.
Daarnaast als ik eBay, marktplaats of chrono24 een aankoop ga doen dan ben ik nog steeds geen Han of metin die ik hoog heb zitten alszijnde kenners. Tuurlijk je verdiept je in de horloges. Maar je wilt geen Frankenstein horloge (intern samengesteld uit onderdelen van andere horloges).
Het kan wel maar ik zou dan wel iets in de regio kiezen zodat we bij een ad of grijze handelaar afspreken die (tegen betaling) het horloge even checkt.
Thanks voor je terugkoppeling.
Je wilt een modern horloge kopen? Dan gewoon bij de dealers die jezelf aangeeft.
Klaar.
Ik hoop dat dat niet voor de stroopwafels geldt.