De KOFfer (Keep it Or Forward it)

@Chillekasper hoe gaat het inmiddels? Ga je hem nog omruilen, of gaat hij door? En zijn er nog mensen die interesse hebben?

Hij gaat door. Naar wie mag ik hem volgende week opsturen?

Wie wis de volgende voor dit authentieke horloge. Bijna met zo mooi als een Rolex, maar wel veel preciezer! :grimacing::blush:

2 likes

Niemand???

Een mooie gouwe… dat heb ik nog niet :face_with_hand_over_mouth:
Maar ja, dan wel weer kans op een koffer met ‘onbekende’ inhoud…

Ach fok het… mocht er niemand zich melden voor zondag 25-08-2019 tot 20.02 dan neem ik de last wel over.

1 like

Ping. Even een upje.

Even niet online geweest… maar verder geen gegadigden voor de ‘bekende’ koffer dus.
I rest my case…

@Chillekasper stuur even je gegevens, dan maak ik het geld voor verzending naar je over.

1 like

Daar is hij dan…
Het lederen bandje is helaas te kort, fijn dat er een ander bandje bij zit👍🏻. Ik was even aan het pieren met de schroeven… maar toen kwam ik er achter dat deze springbars heeft.

Ik vind het wel een mooi horloge, en ik geef hem wel 2 weken een kans… maar hij mag dan weer verder.
Alleen de lijst is leeg :flushed:

Dus ipv deze alleen door te laten gaan, gaat deze KOFfer verder zijnde 50% bekend.

Ja er komt nog een horloge bij, alleen deze maak ik niet bekend… of dat wel of niet niet in lijn is met het originele concept zal me een zorg wezen.

Ik verander het concept nu, en stel voor dat het 2de horloge van de KOFfer een geheim blijft… ook wanneer iemand deze wisselt.
Of deze moet een horloge toevoegen zonder een daadwerkelijke wissel, en daarmee het concept dus verder uitbreiden en veranderen.
Maar tot nu toe is wel gebleken dat een bekende KOFfer geen succes is…

3 likes

Op de helft… en nog geen gegadigden🤔
Kan de 50% “bekend” wel veranderen naar 33,3%… alleen heb het derde horloge nog niet in huis.
Maar verwacht deze te kunnen toevoegen na mijn vakantie.

U mag kiezen.

  • Keuze 1: De 50% bekende KOFfer volgende week doorsturen naar diegene die zich als eerste meld.
  • Keuze 2: De 33,3% bekende koffer doorsturen na mijn vakantie, naar de eerste die zich meld

0 stemmers

En keuze 2 wint…

1 like

De evolutie van de KOFfer. En geen lijst…
Maar goed, wat zit er in… natuurlijk de Pulsar.
En de andere ⅔?
In ieder geval is de KOFfer van alle markten thuis.

Maar misschien dat @W.E er nu heil in ziet?
Zijnde notulist kun je eigenlijk niet achterblijven.

1 like

Ik vind het leuk! Zet mij maar op de lijst :+1::sunglasses:

Zet mij ook maar erop.

Ik meld me ook graag aan!

Aangezien het 3 horloges betreft, de regels laten evolueren… max 3 weken op zicht?

Dan zou het nu zijn:
->
@Richz1986
@Chillekasper
@Jarl

Houden we deze lijst aan? Of zetten we de nieuwkomer bovenaan??

2 likes

Ik zou eigenlijk zeggen laat Discobot beslissen met een dobbelsteen, zal het ook wat aantrekkelijker worden om op de lijst te komen als deze groot zal worden.

1 like

Bij de FIFFER’s werkt een lijst wel zo prettig, heb je ook iets om naar uit te kijken en is er nog iets van extra “sociale controle” ( de volgende op de lijst geeft tzt een gil als iemand de KOFfer niet doorstuurd ). Moet ik nog een beetje reclame maken in de fiffer topics? :slight_smile:

1 like

Misschien is het verstandig om een nieuw topic te openen @Rob-055? Dit topic is denk ik door een aantal mensen kapot gediscussieerd en toen was de lol erna wel ervan af. Ik gok dat veel mensen toen dit topic “ontvolgt” hebben.

2 likes

Goed idee… en ondertussen aangemaakt.
Heb er wel wat lang over gedaan… maar lees zelf maar:

@Richz1986 ik stuur je zo mijn gegevens… ik heb geen idee hoe een discobot werkt

1 like

@Richz1986 pb gehad??? Funds pending?
Adres nog niet binnen niet gehad…
Versturen gaat niet meer lukken, ben 6 november weer terug in NL

1 like

@Rob-055

Sorry voor de stilte.
Hiero druk met verkoop en aankoop woning.
Pb gezien en geld komt eraan.

Zie het pakketje vanzelf wel verschijnen. :+1:

Grt Richard

2 likes