De nalatenschap (tot nu toe) van SuperC

OK, @Superc was ondeugend geweest. Ingedepinge had hij niet moeten doen.
Maar misleidend was het niet, want het lag er te dik bovenop.

Ik ga z’n bijdragen missen als hij geschorst zou blijven. Als “dankbetoon” stel ik voor dat we hier onze horloges posten die we Van hem, Door hem of Met hem hebben gekocht.
Opdat hij snel terug mag keren :grinning:

Ik trap af met m’n Speedy Prof. uit 2011. Dit jaar van 'm gekocht en dat verliep perfect.

11 likes

Dat wordt een lange lijst. :wink::thumbsup:

Weet niet of ik alles heb nu. :wink:

7 likes

Ken inderdaad wel betere kandidaten om er hier uit te flikkeren inderdaad.

Een van vele:
[URL=http://s1101.photobucket.com/user/trebz1/media/IMG_0706.jpg.html][/URL]

8 likes

Zal een lange lijst worden hier denk ik ! #RememberSuperC #neverforget #freesuperc

Voor mij waren het er “slechts” twee, al acht ik de kans redelijk aanwezig dat dit aantal nog wel uitgebreid zal worden in de toekomst.


3 likes

Ook je “one and only” komt dus van @superc
Dat ga je niet vergeten …

1 like

Dat is zeker een lange (en mooie!) lijst

Het waren er veel, de meest memorabele is denk ik toch de Marine Master voor een vriendenprijs.

Met op de tweede plaats de Delfin. Eveneens voor een vriendenprijs.

De adviezen en hulp in de zoektocht was overigens van nog veel grotere waarde, want ik leun de afgelopen jaren met name op @EricPP en de twee HF bannelingen SuperC en Monaco. Ik hoop dat er geen causaal verband in zit want dan moet @EricPP ook oppassen voor uitsluiting. :joy:

12 likes

Niks ge- of verkocht aan Jaap, wel wilde hij bemiddelen voor mij. Ik denk dat forums mensen als hem nodig hebben, scherp, actief en fair.

Een goed gesprek zou een betere oplossing zijn voor iedereen. Jong Max leert ook meer van een gesprekje met Charlie Whiting ipv harde sancties.

4 likes

geschorst tot 2044 :fearful:

1 like

Opdat we niet vergeten

5 likes

Is toch tijdelijk ?

Volgens mij heb ik 1 horloge gehad welke via Jaap bij mij terecht is gekomen ( Glycine KMU48 ) en de meeting georganiseerd door Jaap en Ide was een top avond !

3 likes

Dit is de enige waar ik een foto van kan vinden. Die ban tot 2044 van Jaap is bizar. Echt waardering voor de mods hier, maar met de beslissingen over deze casus, de lounge en off-topic ben ik het totaal niet eens. Ik kan even geen Rene v.d. Gijp-gifje vinden waarin hij “Laat gaan…” roept, maar het zou geen verkeerd advies zijn.

8 likes

#bringbacksuperc

9 likes

Eensch !!!

3 likes

Ook deze komt van Jaap en ik ben er nog steeds dolblij mee :+1:Een ban tot 2044, kan toch niet waar zijn​:interrobang:

3 likes

Echt zo jammer dat onze Jaap een lange ban heeft.
Kon zijn commentaar altijd wel waarderen.
Recht voor zijn raap en altijd direct.
Niet iedereen kon dat waarderen, maar vaak had Jaap wel gelijk!!
Ook ik heb een aantal horloges overgenomen of geruild met Jaap.
Hoop dat hij snel weer terug mag komen.

2 likes

Ik heb vreemd genoeg nog nooit zaken gedaan met @SuperC misschien komt dat nog.

-Overigens ben ik van mening dat de schorsing van bepaalde leden moet worden opgeheven en dat er meer vrouwen op het forum moeten!

6 likes

Wat is nou eigenlijk de reden dat hij in eerste instantie geschorst is en hoe lang was die schorsing?

Hij had gebruik gemaakt van zijn autorisatie om het topictitel van een verkoopadvertentie aan te passen. Iets in de trant van:

“Lees hier de meest luie en gemakzuchtige advertentie voor mijn oude Certina! Inclusief een keur aan wazige foto’s!”

-Overigens ben ik van mening dat de schorsing van bepaalde leden moet worden opgeheven en dat er meer vrouwen op het forum moeten!

5 likes

wie is superC ? oh dat is Jaap… die met die sushi stokjes jaap?

2 likes