De nalatenschap (tot nu toe) van SuperC

Man man

14 likes

wat was zijn laatste bericht dan, ascot horloge?
Moet zeggen dat zijn humor mij wel bevalt ondanks ik niet zijn favoriet zou zijn (newbie).
heb een hoop gelezen en niets schokkends gewoon lompe humor met een knipoog, wie neemt het over :grinning:

Shit je hebt gelijk. Ik heb deze bij Jaap ingeruild en jij hebt hem weer van Jaap gekocht. Die Jaap, dat was me er eentje!

(Zo goed Jur?)

Groeten,

Tecco

3 likes

SuperC stijl moet je gewoon niet over willen nemen…gewoon jezelf blijven…

Ontopic

De Audermars Piguet OS Safari had hij nooit moeten wegdoen.

1 like

Ben ik niet van, sorry.

Groeten,

Tecco

Haha ik kan me die post nog heugen!!

Het was september 2013!!

Fuck geld op de bank!!! Mijn mond viel open!

Woensdag 4 sept?

Edit-YOLO!

3 likes

Ik wilde mijn auto vanmiddag inruilen bij jaap… Helaas!

En ja, dit is mijn pols! (En de klok van Jaap)

3 likes

De arrogantie van die post alleen al lol

2 likes

Ja, de patsert. Het is dat ik hem persoonlijk ken😎

1 like

Fuck geld op de bank… Ik kijk vaker op mijn pols dan op mijn bankafschrift (en dan wil ik lachen!)

Smaakverschil met Jaap… Hij zegt dat ik hem niet moet kopen…

3 likes

Een patsert vind ik het niet…heb zelden dikke gouden patsbakken van hem gezien…dat hij graag een leuk klokkie draagt,en daar ook de poen voor heeft,verbergt hij niet…dat dan weer wel…kan me die pelicaankoffer nog wel herinneren.

1 like

Patsert moet je vooral ook niet letterlijk nemen :joy:

@Jur, zuigen is niet toegestaan!!!

8 likes

Heb (helaas…?) nooit zaken gedaan met @SuperC

Misschien binnenkort toch, als hij weer op het forum aanwezig is onder een nieuwe naam.
Zo moeilijk lijkt het me niet, een nieuw account aanmaken met een ander IP-adres…

Ben benieuwd!

2 likes

Dusssss…ehhh…ieder nieuw lid kan …ehhhh…@SuperC zijn ? :astonished:

2 likes

Ik denk dat de man hier toch wat te laag wordt ingeschat… Ik vermoed bij hem wel zoiets als eergevoel… Dat trollen was denk ik een eenmalig grapje en bij hem geen tweede natuur…

Als het bij Jaap kopen van die GMT master niet lukt in de toekomst dan vind ik dit wel een aardig alternatief!

2 likes

Is erg makkelijk om een ander IP-adres aan te maken via VPN diensten.

HF goes “dark-web” …

Het ‘ergernissen’ topic was ook wel een goed idee van Jaap. Jammer dat ook dat, buiten zijn schuld, uit de hand liep.

Ik denk ook dat de winst van een ban vrij beperkt is. Wel cool natuurlijk, een beetje stoer met je virtuele zwaard zwaaien. En weer een stapje dichter bij de transitie naar een digitale rikketik. De ban van Monaco had ook weinig glans en heeft alleen maar kleur gekost. Om over een ban van 24h voor het per ongeluk reageren op een verkooptopic, nog maar te zwijgen. Dat is een beetje vergelijkbaar met als een kind valt, daar dan keihard tegen gaan schreeuwen. Slechte vergelijking, ik weet het. Maar je begrijpt wat ik bedoel.
En offtopic sluiten?! Op alle fora waar ik kom gaat dat prima. Maar de horlogeliefhebbers veranderen in wilde beesten? Nogmaals, een horlogeforum. Als je dat al niet in toom denkt te kunt houden, moet je misschien eerder je definitie van ‘toom’ bijstellen.

On topic: ik bedenk mij net dat mijn ex BB oorspronkelijk bij Jaap vandaan komt…

8 likes