Diver 39/40mm

Op welke blancpain dan?
Ik denk meer aan zoiets (plaatje van het net):

Die Squale lijkt hier niet op.

Je zou ook voor een vintage jaren 70 Citizen 150M kunnen gaan. Die is 40mm ex geschroefde kroon. Stuur me maar een pm als zoiets je wat lijkt.

1 like

Belachelijke prijs. Wijzerplaat en wijzers recyclen van andere modellen en in een 1545 kast stoppen en dan een premium van €350 vragen.

1 like

Denk chic. Denk Longines HydroConquest. :smirk:

Maar wel hier op.

En anders deze:

Jij bent al slim genoeg om met een grote boog om Seiko heen te lopen. Nu Squale nog, @Jorikh1988. Dat is ook een van de meeloopmerken van het forum. :smirk:

1 like

Zelos Mako vind ik persoonlijk zeer mooi. Lijkt op vanalles behalve op een submariner. :joy:

2 likes

Alle Squale divers zijn misschien wel een optie.
Zelf heb ik de 1545. Perfecte beater, prima ETA uurwerk, mooi afgewerkt en een super sunburst in de dial. Deze is ook op een oneindig aantal banden te swapppen.

2 likes

Qua kwaliteit is Ginault wel top. Afwerking is ver boven wat je zou verwachten in de prijsklasse.

2 likes

De Longines Hydroconquest heeft ook een 39mm versie.
Anders kan je eens kijken naar Squale 1545

1 like

Of deze Nth Nacken 40mm, slechts 11mm dikte; fantastische lume.

8 likes

De Ginault, vindt het echt een heel mooi horloge.

3 likes

De Oris 65 is natuurlijk een fantastische optie…tweedehands voor zo’n 800-850 te krijgen vaak hier op HF. Andere looks misschien je op zoek bent maar geef het een kans. Heel veel kwaliteit voor de centen. :+1:

10 likes

Je kunt ook bij Lorier kijken, de hydra en de neptune komen allicht in aanmerking:

1 like

Ben zelf ook opzoek naar een goedkope duiker voor van de zomer, liefst een automaat en kwam op het volgende lijstje:

  • Casio Duro MDV106
  • Orient Ray Diver II
  • Seiko SKX007

Ben zelf overal fan van de Orient en Seiko, omdat dit een automaat betreft. De Casio daarentegen spreekt me erg aan vanwege het cleane design en de prijs onder de €50!! Jammer dat het een quartz uurwerk betreft anders had ik het wel geweten.

Begrijp niet goed waarom dat deze limited edition voor Awco is. Staat gewoon ook op de site van Gnomon als de Ferrovia Ceramic.

1 like

Ik zou het ook niet weten.

Leuk horloge zeker voor de prijs van de site die jij laat zien :smiley:

1 like

AWCO is de enige Squale AD in Nederland. Daarom waarschijnlijk :smile:

1 like

In t echt ook gezien van een collega! Erg mooie wijzerplaat! :smiley:

1 like

Die non-deauville voor €850 …kopen zonder met de ogen te knipperen!

1 like