Doet een Guess horloge mee in de horlogewereld?

Dank je wel voor het compliment! Hij is uit 1997 en heeft me indertijd 850 gulden gekost… :wink:

image

2 likes

Is het trouwens voor jezelf of voor je vrouw vriendin dochter? Want dan wordt het een ander verhaal.

Ja, want dan vinden ‘de kenners’ een Guess ineens wel oké. Best raar eigenlijk?! :thinking:

Nou Walter, wat denk je zelf :roll_eyes:?

9 likes

:joy:

1 like

Tsja, dat weet ik zelf ook niet zo goed. Ik weet alleen dat er een heel aantal mensen is op internet dat niet heel tevreden is met hoe lang het mee ging en teleurgesteld was met hoe lastig het was te repareren wanneer het stuk ging. Dat hangt ook samen met het feit dat het uurwerk een opvolger is van de allereerste analoge kwartschronograaf, en die zat juist waan-zin-nig goed in elkaar en was ontzettend goed te onderhouden.

Over het uurwerk kan ik je weinig zinnigs vertellen. Aan de buitenkant vind ik hem mooi en het lijkt me een puike bandenswapper. De drie subdials zijn even groot, ik vind het niet zo mooi als ze dat niet zijn. Jurgen lijkt me ook een betrouwbare verkoper, eventueel kun je hier lezen hoe mensen die zaken met hem hebben gedaan dat hebben ervaren, bovendien is hij moderator van dit forum.

Weet niet of dat zo is. Ik weet wel dat de meeste vrouwen anders naar horloges kijken dan ik.

Krasjes op de vintage houden ze niet van. Ook nog eens zelf moeten opwinden dat ding. Nee, die hebben liever een quartz van een toch wel tikje ordinair modemerk.

1 like

Wacht even! Ik had net de cola teruggezet. Heeft er iemand nog wat chips liggen? :upside_down_face:

1 like

Laat de @GroteBozeWolvin het niet horen

1 like

Ja ik bedoelde ook inderdaad meer wat je van het horloge opzich vond niet van de verkoper volgensmij is dat een hele puike man. Bedankt voor alle hulp elke keer! Ben al heel wat wijzer geworden op horloge gebied maar er valt nog zo ontzettend veel te leren en ontdekken. Super leuk!

1 like

Doordat jij de gebruikersnaam hebt vermeld is het kwaad al geschied. Overigens zie ik niet in waarom niet. Dan hoort die wolvin kennelijk niet bij ‘de meeste vrouwen’ en klopt het nog steeds wat ik zei.

1 like

@Drebin oftewel… nee dus.

Leuke films trouwens…
Truth hurts. Maybe not as much as jumping on a bicycle with the seat missing, but it hurts."

ik hou mij meer bezig met wat @Fate noemde like for like testen hierboven.

1 like

“de meeste vrouwen”. Hmmm, interessant. Hoe ben je tot die conclusie gekomen? Steekproefsgewijs?

1 like

Vaar vooral niet blind op mijn ‘hulp’, ik ben ook heel onervaren. Vraag je vooral zelf heel goed af wat je wilt en belangrijk vindt. :slight_smile: Ik vind het wel heel leuk om mijn mening te geven, en helemaal als die ertoe leidt dat je iets over je eigen smaak en prioriteiten ontdekt. :smiley:

He’s just Guessing…

See what I did there. :wink:

3 likes

I didn’t see, could you perhaps write it in bold letters to emphasise it?

2 likes

Sorry, was te duidelijk hè? Aangepast! :sunglasses:

1 like

Precies! Ik ben er achter gekomen dat ik het type navytimer horloge echt prachtig vind. Ookal vindt een heel aantal mensen deze horloges veel te druk. En krijgen ze er discalcullie van zoals weleens gegrapt wordt. Het is voor mijn gevoel dan echt een machine wat je om je arm hebt. En ik vaar me absoluut niet blind op wat jij zegt maar ik vind het wel prettig en aardig dat je zo meedenkt. Dat er trouwens heel veel mensen zijn die met mij en elkaar meedenken op dit forum. Echt klasse.

2 likes

Obsessieve observatie van polsen.

Je zou kunnen zeggen dat je flink hebt lopen polsen? :drum::dvd:

2 likes