Doxa only

stinken niet nee en lekker soepel … ik heb zelf de flatwater versie op mijn save the ocean en das echt top!!

1 like

gefeliciteerd!
is ook echt een heel mooi horloge.
mocht je de stalen band willen verkopen heb ik daar wel oren naar, ben er al lang naar op zoek.

1 like

is qua dikte zeker de helft van een isofrane / Borealis

1 like

Sorry wordt een beetje off-doxa-topic… maar komen er kosten bij vanuit de VS of valt t er net onder?

Onder de 21,- blijkbaar geen kosten
Houd wel rekening met een levertijd van +20 (werk)dagen

1 like

Zie ook Goede rubber banden met quick release?

:sweat_smile::wink:

1 like

Ok een zwart/gele besteld! Ben benieuwd! :+1:t2:

1 like

Ben benieuwd wat je ervan vindt en welke doxa je gekocht hebt. Ik ga in ieder geval mee met je idee… oranje besteld.

1 like

Dat is inderdaad andere koek. Flinke puck op de pols denk ik.

??? @bordewolf
Jongens, je kan deze gewoon in de UK kopen hoor…

1 like

Owww !!!

:joy::joy::joy:

2 likes

:grimacing:kom je nu mee… :joy:.

Misschien nog effe annuleren…

1 like

hahahah… ik heb niet gezegd dat je hem perse bij bartons zelf moet halen. Ik heb eerst gekeken of ik hem via amazon.co.uk kon kopen en verrek dat kon.

2 likes

Cross-BIEM!

16 likes

En daar istie weer, drie maal is scheepsrecht. :smiley::+1:

Met dank aan de vorige eigenaars voor het afstaan en wat een horloge! :heart_eyes:

16 likes

Goedemorgen,

De Doxa 1200t Caribbean van mijn broer gaat wellicht in de verkoop. HIj heeft er toch niet zo’n klik mee als ik en hij wil toch liever een iets moderner horloge. Het horloge is werkelijk als nieuw Dus ja, mocht er iemand geïnteresseerd zijn, stuur me dan gerust een berichtje!

4 likes

hahaha wat blijft de horloge hobby toch heerlijk he …

2 likes

Jazeker, in mijn geval wat onrustig maar iedere keer weer zo blij als een kind. :joy:

1 like


Doxa in het ochtend licht… :star_struck:

7 likes

Oeh. Net een gele aangeschaft maar anders had ik t wel geweten! 1200T for the win!

2 likes