Drie jaar te laat!

Na drie jaar wordt het misschien toch eens tijd om mezelf even voor te stellen.
Mijn naam is Jeroen, 38 jaar en heb al jaren een liefde voor horloges. Het begon In mijn tienerjaren en dan vooral bicolor horloges die goed te combineren waren met een gouden armband en ketting. Als laatste geëindigd met een goldplate seiko SQ50 chronograph ( die het helaas niet meer doet, maar die ik toch wel graag weer werkend wil hebben ). Toen een aantal jaren geen horloge meer gedragen, totdat ik van mijn 13e maand een mooi horloge wilde kopen.
Het is toen uiteindelijk een Seiko Premier kinetic perpetual in staal ( met toch weer een vleugje goud ) geworden. Heb deze jaren met veel plezier gedragen, maar het begon toch weer begon te kriebelen en de zoektocht naar een nieuw horloge begon. Bij de lokale juweliers kwam ik toch steeds weer bij de Seiko uit, totdat de verkoopster mij de Raymond Weil Freelancer liet zien. Mooie crème plaat met blauwe wijzers, meteen verliefd. Na een jaar besloot ik dat er wel weer een horloge aan de collectie toegevoegd mocht worden. Ik had het idee dat omdat mijn andere horloges rond van vorm waren dat het nu maar eens iets rechthoekige moest worden. Na wat rondsnuffelen op internet kwam ik uit op de Baume et Mercier Hampton 10027. Vindt het nog steeds een schitterd horloge, maar draag het echt veel te weinig. Na de aankoop van de Baume et Mercier kwam ik dit forum tegen en zijn er nog wat nieuwe horloges bijgekomen. Eerst volgde de Glycine Combat en en als laatste de Seiko sarb033. Had op het internet een Rolex Explorer 1 gezien op een vintage band, dus nadat de Sarb binnenkwam meteen een band bij Ko besteld. Nog steeds erg blij mee. Op dit moment staat er op mijn wishlist een Omega Planet Ocean 42 mm of de Rolex Explorer 1, maar dan zouden er een aantal horloges moeten wijken. Ben er ondertussen dankzij het forum ook achter dat mijn eerste aankopen ook niet echt de meest waardevaste zijn, dus moet voorlopig nog even sparen. Mocht het zover zijn dan zijn jullie de eerste. Ps zal zo snel mogelijk proberen de foto’s te plaatsen;)

Groeten Jeroen

10 likes

Mijn beste,

Beter te laat dan nooit!!
Van harte welkom dan ook op dit energieke HorlogeForum waarop de tijd geen vat heeft. :watch:

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

2 likes

Welkom hier en die PO staat ook op mijn wishlist.

1 like

Welkom Jeroen!

En idd beter laat dan nooit.

1 like

Welkom hier, je hebt al een aardige horlogegeschiedenis achter de rug. En uiteraard zien we graag wat plaatjes. :smile:

1 like

Zal van het weekend proberen wat mooie foto’s te maken😉

1 like

Tja welkom :smile:

1 like

Welkom!

1 like

Wel ja,

Inderdaad beter laat dan nooit.

Over drie jaar heet ik je officieel welkom. :grin:

Elf.

3 likes

Welkom op HF Jeroen :thumbsup:

1 like

Welkom jeroen.

1 like

Welkom hier!
Beter laat dan nooit :wink:

Grappig, de twee horloges op jouw wishlist zijn de enige twee die ik heb (al is mijn PO 45,5mm)

Groeten,
Rob

2 likes

Welkom!

1 like

Welkom Jeroen .

1 like

Welkom👍

1 like

Welkom!

PO kan ik je aanraden

2 likes

Welkom Jeroen, het is een zo kenmerkende story van de liefhebber, top!
En de verwelkomingen van @Tissot62 blijven altijd de mooiste! :smiley:

2 likes

Alsnog welkom bij deze!!

1 like

Dat is m hoor!

1 like

Welkom!

1 like