Duikzin(loos)

Beste HFers,

Over duikers wordt hier uitermate veel be- en gesproken. Nu lijkt het mij een grappig om het volgende in kaart te brengen:

“ik heb niets met duikers want die zijn voor duikers, dus ik heb geen duiker”

“ik heb niets met duiken want water is nat, maar ik vind duikers gewoon mooi en stoer, dus ik heb duikers”

  • “ik heb niets met duikers want die zijn voor duikers, dus ik heb geen duiker”
  • “ik heb niets met duiken want water is nat, maar ik vind duikers gewoon mooi en stoer, dus ik heb duikers”

0 stemmers

Ik mis nog een optie: ik heb niks met duikers want ik vind ze niet mooi. :sunglasses:

2 likes

Mijn optie mist?

Ik duik graag en ik vind (bepaalde) duikhorloges mooi. En dat laatste daar gaat het toch om.

6 likes

Ik mis de optie: Ik had een duiker, maar nu geen duiker meer! Ik vind ze niet stoer, maar vond het destijds wel praktisch voor op vakantie in Mexico (voor tijdens het zwemmen en snorkelen :ok_hand:)

‘Ik duik wel eens op vakantie waarbij ik, maast mijn duikcomputer, een duikhorloge om de pols doe voor de wristshots’.

1 like

Ik hou van duikers!

image

18 likes

Volgende optie mist: Ik duik uitsluitend met een duikcomputer maar draag naast het duiken graag een duikhorloge omdat het leuk is om andere mensen te irriteren als ik in een stille ruimte lekker met de bezel aan het draaien ben.

8 likes

Ik heb ook al eens zo’n provocerend topic gemaakt:

1 like

Zit jij hier nu stiekum je vriendin/vrouw te pluggen tussen ander modellen?!

Mooie display voor een SKX trouwens. :wink:

3 likes

Mocht ik willen! Nee, dan is het maar behelpen met dat oude geweer hier naast me op de bank.

8 likes

BTW: ik heb er (TS) drie :heart_eyes: :muscle:

Wat moet ik dan dragen? dresssers? Draag zelden of nooit een pak en vind het geen zicht met jeans en T-SHIRT. Fliegers vallen ook af want vlieg niet. Chrono’s vind ik te druk en moet nooit iets timen. Toolwatch? Niks voor mij, ben lui en ga niet op stap…

Dan kies ik toch maar een duiker, voor moest ik mijn horloge vergeten uit te doen ik bad :thinking:

2 likes

Dat was de vriendin/vrouw van een ander forumlid… Weet de naam alleen niet meer :upside_down_face:

1 like

Nog een optie : ik duik niet maar zwem en snorkel wel. En niet in het zwembad. Kan je zeggen dat een waterdicht horloge genoeg is, maar toch…

1 like

Dat zijn drijvers…

1 like

Heb niks met duikers, maar vind deze wel mooi. Een van de weinige opties waarmee je na het zwemmen/duiken in stijl een biertje kunt drinken in de lokale bar :upside_down_face:

1 like