Echte Rado of niet?

Dit zou wel eens een origiā€¦ow wacht ,das een ander topicā€¦:smile:

1 like

:joy:

2 likes

Dynamisch IP adres :question:

1 like

Haha weer een.

Als we nu gewoon eens zorgen dat een nieuw lid niet direct een eigen topic mag openen. Eerst wat bijdragen met comments. Misschien kan hij/zij zich dan voorstellen in een speciaal daarvoor bedoeld forumonderdeel of doorlopend topic?

Ach gebeurt toch niet. Dus blijf je deze zinloze topics houden waarin velen (waaronder ik) zo nu en dan even lekker sarcastisch gaan reageren.

Doei he

6 likes

TOP reactie! ā€¦ en herkenbaar :grimacing: :+1: :slight_smile:

Ik zie het al weer. Een topic waar de sneue types laten zien dat ze beter zijn dan de onwetenden :disappointed:

Je kan een topic ook (op) negeren (zetten)

1 like

Wat een gedoe.
Een Rado heeft altijd saffier en het begin van de band is ceramisch.
Als je een schroevendraaier pakt en je krijgt er geen kras op dan is dat in ieder geval echt, verder ken ik het model nietā€¦
90% van deze topicstarters is te goeder trouw en die andere 10% niet.
Waarom zou iedereen die slechts een vraag heeft zich uitgebreid moeten voorstellen, onzin.
De echte horlogeliefhebbers doen dat automatisch en blijven hangen.
Als je een ā€œRolexā€ erft en je wilt weten wat hij waard is kun je naar een winkel gaan maar dan ga je jezelf toch ook niet uitgebreid voorstellen, je zegt goedemiddag en stelt je vraag.

groetjes Lenno

3 likes

Ga er maar vanuit dat deze niet echt is. De printing is matig en vooral de glazen lunette om de wijzerplaat met daarin geprinte streepjes is niet iets voor Rado.

http://www.marktplaats.nl/a/sieraden-tassen-en-uiterlijk/horloges-heren/m1130973369-rado-jubile-herenhorloge.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr&pos=13

:ā€™) prachtig

1 like

duidelijk dat het niet zā€™n lievelingsopa was waarschijnlijk

Guess so !!

.
.
Elf.

2 likes

Hihihihi,

Als dat net zo ā€œflipperitusā€ is als de horloge vergankelijkheid kan ik mij dat best voorstellen.

:scream::wink:.

.
.
Elf.

1 like

5 likes

NĆØhhhh, wrong picture.

Cest moi. pretty me.
.
.
Elf.

2 likes

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

3 likes

Opvallend is dat bepaald ā€˜nieuweā€™ leden vrij onbescheiden zijn al in hun eerste paar posts. Doen alsof ze al jĆ”ren lid zijnā€¦:thinking:

2 likes

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

1 like

Exact wat ik bedoelā€¦:wink: