Edit: Wat is er mis met.... een MINI turtle ?!

But when you go on holidays you should take your most precious watches because the best memories are made during a vacation. Vrij vertaald:

De beste momenten in je leven verdienen de beste horloges om de pols

1 like

3 likes

Ja dat is leuk en aardig maar ik loop niet graag in het buitenland met een horloge met een marktwaarde van 10k dollar rond. Plus ik wil op vakantie mijn geen zorgen maken over krasjes etc.

Laat RLC lekker RLCen

1 like

Ok. Dat snap ik. Ik heb geen horloges van 10k dollar

@Fate_Amenable_To_Change heeft een zeer uitgebreide en goeie review over de mini turtle geschreven die het lezen waard is.

1 like

Dus eigenlijk gewoon voor de heb :stuck_out_tongue:

(Is niks mis mee natuurlijk)

Voor mij blijven de bezwaren die je eerder aanstipte tegen de de mini Turtle nog steeds dezelfde; vooral die waterdruppel en die kroon op drie uur vind ik niks.

1 like

Mijn werkpaardje
Overgenomen een paar jaar terug zonder loep,bevalt echt prima,qua comfort als allround
Duidelijk afleesbaar ook in het donker

4 likes

Klopt, maar had nog een horloge in de verkoop zitten en dacht laat ik proberen een leuke ruil te doen. De andere partij was direct geïnteresseerd. Beide blij :blush::+1:
En als de mini Turtle niet mijn ding blijkt te zijn dan flipperen we hem weer vrolijk door.

1 like

Pukkel eraf gepeuterd?

Ik weet niet hoe de vorige eigenaar de loep er heeft af gekregen

Staat RLC voor Ralph Lijdt aan Coprolalie?

3 likes

@Dao Ik had het hier tegen mijzelf

2 likes

Dat vind ik eigenlijk nog erger :wilted_flower:

3 likes

Achja niet te serieus in deze donkere tijden :wink::+1:

1 like

Zo serieus was dat niet :joy:

Niet doen, je went er aan, het is handig en eigenlijk is het een onderdeel van het karakter van dat ding. Gewoon laten zitten. Zo heb ik ook zin in een Alpinist met pukkel. :slight_smile:

Om met /. te spreken: You insensitive clod. Ik miste de CowboyNeal optie.

1 like

Ik wel, maar dat willen jullie niet weten…

2 likes

Helemaal niks mis mee. Wat denk jij @Jumper?

4 likes

:smirk:

2 likes