Een duiker op leer, wie nog meer?

Ziet er echt gaaf uit ! Zeker doen of in ieder geval proberen…

En toch blijf ik het zeggen… Een SMP komt het beste tot zijn recht aan de originele stalen band

Dit is mijn uitspraak en hier zult u het mee moeten doen

1 like

Daar ben ik het mee eens maar soms wil je een keer afwisselen.
Maar misschien laat ik een keer een extra band maken voor mijn Speedmaster in grijs of bruin.

7002 (met de Suz 1987 op de achtergrond)

2 likes

Ik ben nooit zo’n fan geweest van dat model, maar op deze band vind ik hem supergaaf ineens.
Toch weer verrassend wat een bandenwissel kan doen. :thumbsup:

4 likes

Vindt dit bandje net wat beter passen als die met de donkere stiksels :thumbsup:.

Vandaag de sub eens op grijs leder geprikt,even wennen maar vind het best wel staan…

1 like

Brrr… Dit vind ik echt geen goede combinatie, ik vind het bandje erg lelijk (sorry…), hij lijkt oogt ook een beetje goedkoop.

Sowieso vind ik dat hij op zijn schitterende stalen band hoort…

Als jij hem het mooi vindt gewoon erop houden overigens hoor :wink: Ik als semi-autist kan sowieso niet goed tegen andere banden op een sub.

1 like

Hirsch Robby WR 300M!

Ik heb zoveel leren banden liggen en dacht probeer het eens.
Ben het wel met je eens hoor dat de band wat simpel oogt op deze klok(lees jou lelijk)
Gaat er niet heel lang op blijven denk ik
Wel komt het op de foto ook minder over dan zo op de pols moet ik zeggen

Neem het niet te zwaar op :)… Ik vind het een gigantisch mooi horloge op een bandje wat flink veel minder is. Wellicht is het bandje op een ander horloge wel gewoon om aan te gluren (oke dit deed ik express haha)…

O nee hoor ik hou wel van commentaar,iedereen heeft een eigen mening gelukkig,ben het ook nog met je eens in dit geval…was gewoon ff voor het eventjes…ik wissel altijd erg veel van banden,sommige combi,s zijn minder geslaagd
Grtz

1 like

Oh man… die keepers ook… geweldig :thumbsup:

Mag ik vragen waar je die band vandaan hebt. Ik vermoed dat Sandra weer es bezig is geweest :smile: maar ik bedoel waar heb je zo n band met print gevonden?

Zo iets met captain America zou ik wel lachuh vinden icm met n Royal blue :wink:

Vdb bronze

Op military geen

Met lld achtig motief

1 like

Leer gaat prima





3 likes

Je kunt er mee duiken :slight_smile:

4 likes

Goed, ook ik had een duiker op leer…maar nu niet meer!! De duiker is er nog wel maar heeft inmiddels een andere band. Ik kon maar niet wennen aan dat leer…

Nu dus


Gisteren en vandaag gedragen! Klik is er nu wel…

Grt. Marco

1 like

Schaamteloos gejat uit een ander topic, het is dan ook niet mijn horloge. Maar dit is zo’n belachelijke combi dat ik hem gaaf vind!

3 likes

De ultieme duiker gemaakt voor leer?

5 likes