Eindelijk binnen: Zwarte Sumo

Eindelijk binnen. Zoals in onderstaand topic beschreven, ben ik geen “voorpret” type. Eindelijk binnen, en ik vind hem prachtig. Ik had nooit gedacht toen ik bij dit forum kwam in 2006, dat ik een Seiko liefhebber zou worden. Zo zie je maar. Bij de a.s Rikketik de stand van Rob maar snel voorbij lopen… :sunglasses:

10 likes

Ziet er goed uit :thumbsup: Veel plezier bij het dragen.

1 like

Sumo, altijd goed prachtige kast en draagt ondanks zijn 44mm prima door zijn gebogen vorm.
Veel plezier er mee Marijn. :+1:

1 like

Prachtig! Ik hoop binnenkort mijn blauwe te ontvangen (eerste forum aankoop!) Can’t wait…

… En dat is dan 3 Seiko’s na een maandje horlogeforum…

4 likes

Een hele mooie seiko :wink:

1 like

Mijn beste,

Proficiat met deze kordate verworvenheid.
Geniet er van!! Chapeau!!

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

1 like

Blijft een mooie klassieker! Veel plezier!

1 like

Ik heb trouwens na de Blumo voor deze gekozen, gewoon omdat deze - in mijn ogen - wat onvolkomendheden van de Sumo oplost en uiteraard dat het een LE is.
Maar er zijn genoeg mensen die daar de meerwaarde/prijs niet van in zien.
Maar… wie weet Marijn als het virus is binnengeslopen. :relaxed:

6 likes

Gefeliciteerd!!

1 like

Ja, dat is een klassieker! Welcome bij de Sumo club :sunglasses:#Enjoy

1 like

Heel mooi :thumbsup:

1 like

Seiko ook niet mijn ding, alhoewel ik deze best mooi vind.

1 like

Gefeliciteerd, voor mij is dit typisch zo’n horloge dat geregeld wordt verkocht en gekocht, ik vind hem meestal geweldig :sunglasses: Het enige nadeel vind ik de plaatsing van de springbars waardoor rubberen en leren banden eigenlijk niet mooi staan omdat ze een te groot gat laten tussen band en kast.

Ik zou er wel een andere band opzetten van bijv. Yobokies, een 22mm band met 20mm fitted endlinks, blijf ik het mooiste vinden.

Geniet ervan!

2 likes

Congratz!!

1 like

Gefeliciteerd !
Mooie aanwinst, veel plezier ermee.

Pieter.

1 like

Proficiat!

1 like

knap klokje!!! Veel draagplezier!!! :smile:

1 like

Sumo is TOP!!!

1 like

Sumo is een prachtig horloge, enjoy it!

1 like

Ik heb hem zelf ook een topper kan niet anders zeggen mooie afwerking,en hoog draagcomfort door de kasrvorm.
Hoop dat je er net zoveel van geniet als ik.

1 like