Erika's Originals : interview met Erika in Brooklyn

Erg leuk en interessant interview met onze eigen Erika van Erika’s Originals straps.

Bijzonder en gepassioneerd mens met een prachtig en origineel product. Mogen wij best trots op zijn. :+1:

https://youtu.be/0V9chiqnhGg


16 likes

Leuk! Bedankt voor de link.

2 likes

Wat grappig, nooit van gehoord, ze heeft blijkbaar ook canvas straps met een patroon in het midden dat is voorzien van lume, heel apart.

2 likes

Klopt…op haar website staan deze ook. Best grappig idd.

Is vooral een lolletje, ik heb hem met lume maar het dooft snel weer uit. Foto’tje staat hier:

2 likes

Leuk mens! Maar nu wil ik een Doxa! :grin:

3 likes

Verkeerd gepost

Mooi. Maar posten van nepspul is niet toegestaan.

Waar denk jij waar het spul vandaan komt. Made in China.

giphy

1 like

Kijk even op de site van Erika’s dan zul je lezen dat het een geregistreerd ontwerp is. Waar zij het laat maken doet helemaal niet ter zake. De link die jij plaatste was een link naar een nep-artikel, een exacte ‘chinese’ kopie. En dat mag niet, aldus de regeltjes van HF… tja.

@Michael, je hebt er zin in! :sunglasses:

image

1 like

Loop hier inmiddels al weer even mee, en dit heeft eigenlijk alle tekenen van een nieuw chips en cola topic. Gaat altijd fout zodra het woord replica/fake/hommage valt. Mijn plaatje is bedoelt als een geinige waarschuwing om het niet uit de hand te laten lopen.

1 like

De link is al weg, dus klaar. Koffie! :coffee: :wink:

1 like

giphy-1

1 like

Erika kan inpakken. Hier nog een na-aper voor spotprijzen.

Ali staat er vol mee. Ik snap de hele hype niet. Net als nato en perlon trouwens. Stuk kunststof om je eclectisch uitgekozen horloge, doe mij maar een stuk leer.

Stuk dood beest om je waardevolle tijdsinstrument, dat snap ik wel. Bedankt voor je bijdrage :smile:

1 like

Ik heb ook liever een sappige burger op m’n bord dan een stuk tofu, ik denk dat het daaraan ligt.

In tegenstelling tot leer, rubber, staal, nylon (nato), titanium etc vind ik de vintage (super soepele en rekbare) MN straps zeker in de zomer een uitkomst. Geen gedoe met meerdere keren op een dag een gaatje verstellen of het horloge af omdat mijn pols wat uitzet of krimpt, die MN strap rekt gewoon op een plezierige manier mee.
Het enige wat qua afknelvoorkomcomfort in de buurt komt van wat ik in bezit heb is de ratelsluiting van Seiko voor de MM300/SBBN031 tuna, en dat is nou juist het horloge waar ik bij voorkeur een MN strap op heb liggen.

Alles is dus persoonlijke voorkeur, de mijne is de jouwe niet en het aanbod aan banden is zodanig groot dat we beiden tevreden gehouden kunnen worden voor het budget dat we onszelf beschikbaar stellen.

2 likes

Ach ik heb gewoon volle pond voor een Erika’s original gelapt :-:smile:

Leuk bandje.

2 likes