NA: Erika's Originals MN Strap

Heerlijk bandje is het! :ok_hand:t2:
En erg leuk verhaal heb je ervan gemaakt :smiley::+1:t2:

1 like

Gaaf! Je hebt geluk gehad met de levering, heb zelf zo’n twee weken geleden ook een bandje besteld bij Erika, en heb nog niet eens een verzendbevestiging :wink:

1 like

Daar stond iets over op haar website dacht ik @JTrapman. Volgens mij zitten/zaten ze midden in een soort van verhuizing. Ik zou even navragen als ik jou was, na 2 weken mag je wel een soort van berichtje verwachten.

Overigens “vorige week” is de 14e zie ik net [is dus iets langer dan een week geleden] en de 23e heb ik een verzendbevestiging gehad.

1 like

Prefect combo en leuk verhaal! Top, geniet ervan!

1 like

Mijn hele leven al goede ervaringen met dames genaamd Erika, danwel Erica. :sunglasses::innocent::grinning::astonished:

1 like

Okay dan, hoe ziet de ‘Lumed Centerline’ er uit op de plee met de deur dicht? Licht uit, ledlampje aan… camera op statiefje. Let there be light! :sunglasses:

Ps. had het willen toevoegen aan de eerste post maar die kan ik niet meer wijzigen.

11 likes

Mijn beste,

Een plausibel verhaal, een gedegen horloge en een alles omvattende horloge-band!!
Prachtig gesitueerd die witte streep!!
Ik wens je er veel plezier mee. :watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

3 likes

Dank je voor dit mooie verslag :+1:

1 like

Mooi horloge, mooi bandje, goede combi daar kan niets van af! :+1:

1 like

Mooie band op een nogmaals mooie Sinn!

1 like

Is er al een HF coupon voor de erika straps? :slight_smile:

1 like

Wat mij betreft, ik overweeg nog een grijze deze kant op te laten komen. Beetje korting kan nooit kwaad. :wink:

Net een strap besteld voor de Oris Carl Brashear (impuls aankoop) :wink:

1 like

Was een poosje terug wel een kortingsactie voor HF-leden, dacht €10 korting. Had mr @zulu geregeld, dacht ik :+1::+1::+1:

2 likes

Klopt, was een 10% kortingsactie. Maar dat was een eenmalig genoegen en alleen omdat het dit forum betrof.

Ze doet verder niet aan korting omdat ze voor eenieder dezelfde prijs wil aanhouden. En terecht.

2 likes

Maar, wat zijn het fijne bandjes he!? Behoort wel tot de lekkerst zittende band, voor mij :ok_hand:t2:

1 like

Tot nu toe geen klagen, ben er dik tevreden mee! En die grijze komt er ook wel hoor… :sunglasses:

1 like

Ik heb 2 mn straps liggen maar ze nog niet op een horloge gezet. Het lijkt me niks om eerst je hand door die band te wringen, en hem dicht haken gaat me ook niet makkelijk af. Hebben jullie hier ook last van of is het een kwestie van wennen?

3 likes

Dan vind je het vast ook niets om elke ochtend beide benen door een stuk stof te wringen om vervolgens een onderbroek aan te kunnen trekken. Het is een kwestie van wennen. :sunglasses:

3 likes

Is ff wennen, vond dit in het begin ook irritant

2 likes